امامی، شهردار جدید نجف آباد شد
امامی، شهردار جدید نجف آباد شد
سفیران نیوز: در جلسه عصر شنبه ششم شهریور 1400 شورای اسلامی شهر نجف آباد، عبدالرسول امامی با هفت رای از نه رای، به عنوان سی و دومین شهردار تاریخ نجف آباد انتخاب شد.

امامی، شهردار جدید نجف آباد شد

سفیران نیوز: در جلسه عصر شنبه ششم شهریور ۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر نجف آباد، عبدالرسول امامی با هفت رای از نه رای، به عنوان سی و دومین شهردار تاریخ نجف آباد انتخاب شد.

در این جلسه، که پس از انصراف میثم محمدی و مجید حججی، بین عبدالرسول امامی، حسن حجتی و علیرضا اطهری فرد برگزار شد، حجتی و اطهری فر نیز هر کدام یک رای کسب کردند.

سید عبدالرسول امامی کوپایی، متولد کوهپایه و دارای مدرک کارشناسی مهندسی مواد از دانشگاه صنعتی اصفهان و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است. تا این لحظه، خبر موثقی در خصوص آرای هر کدام از اعضای شورای شهر در این جلسه منتشر نشده است. ششمین شورای نجف آباد، «شفافیت» را یکی از شعارهای محوری خود قرار داده است.

عبدالرسول امامی پیش از این مدتی معاون مدیر مناطق ۲ و ۴ اصفهان و سپس مدتی نیز مدیر مناطق دو ۹ و ۱۰ شهرداری اصفهان بود و هم اکنون نیز عضو دوم علی البدل شورای شهر اصفهان می باشد.

از دیگر مسئولیت‌های امامی می‌توان به مشاور شهردار اصفهان در دوران شورای پنجم و همچنین معاونت شرکت متروی اصفهان اشاره کرد.

طبق قانون، در مورد شهرهای بالاتر از دویست هزار نفر، وزارت کشور ۱۰ روز فرصت خواهد داشت که گزینه معرفی شده توسط شورای شهر به عنوان شهردار را تایید و یا رد کند.

سید عبدالرسول امامی شهردار جدید نجف آباد

سید عبدالرسول امامی شهردار جدید نجف آباد

امامی، شهردار جدید نجف آباد شد