امیدواری هندبال نجف آباد برای بقاء در لیگ دسته اول
امیدواری هندبال نجف آباد برای بقاء در لیگ دسته اول

سرمربی تیم هندبال نجف‌آباد اصفهان گفت: هر چند تیم ما در انتهای جدول گروه قرار دارد، اما به بازی‌های آینده امیدواریم تا بتوانیم تیم را حفظ کنیم. به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد کریم شاه‌بنده امشب بعد از شکست شاگردانش مقابل تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری این شهرستان در جمع خبرنگاران ا‌ظهار داشت: […]

سرمربی تیم هندبال نجف‌آباد اصفهان گفت: هر چند تیم ما در انتهای جدول گروه قرار دارد، اما به بازی‌های آینده امیدواریم تا بتوانیم تیم را حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد کریم شاه‌بنده امشب بعد از شکست شاگردانش مقابل تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری این شهرستان در جمع خبرنگاران ا‌ظهار داشت: امروز تیم هیئت هندبال نجف‌آباد به دلیل درگیری بازیکنان تیم با امتحانات شش بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و نتوانست در مقابل تیم کاشان نتیجه بگیرد.

وی افزود: تیم هیئت هندبال نجف‌آباد اصفهان تیمی ۱۰۰ درصد بومی و از بازیکنان جوانی بهره‌مند است که تجربه بازی‌های سنگین را ندارند و همین امر سبب شده است تا نتوانیم نتیجه دلخواه بگیریم.

سرمربی تیم هیئت هندبال نجف‌آباد خاطرنشان کرد: وضعیت تیم هیئت هندبال نجف آباد در جدول گروه به گونه‌ای رقم خورده است که بدون پیروزی در انتهای جدول قرار داریم، اما به پیروزی در دو بازی خانگی خود مقابل تیم‌های ویتاپی یزد و کات شاهرود امیدواریم تا با کسب امتیازات این دو بازی تیم را در لیگ دسته یک نگه داریم.

به گفته وی؛ هفته آینده در نجف‌آباد میزبان تیم ویتاپی یزد هستیم که این بازی را باید با پیروزی پشت سر بگذاریم تا بتوانیم با پیروزی مقابل کات شاهرود از سقوط تیم به لیگ دو جلوگیری کنیم.

شاه‌بنده همزمانی مسابقات با فصل امتحانات را برای همه تیم‌های هندبال مشکل‌ساز خواند و از فدراسیون درخواست کرد تا بازی‌ها به بعد از امتحانات موکول شود تا تیم‌هایی مثل نجف‌آباد که از حداقل امکانات محروم هستند، متضرر نشوند.

وی عنوان کرد: برای بازی با تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به دلیل نداشتن بازیکن قصد عزیمت به کاشان را نداشتیم اما برای احترام به این تیم و فدراسیون هندبال مجبور شدیم با استفاده از بازیکنان جوان خود به میدان برویم.

به گفته وی، بازیکنان تیم هیئت هندبال نجف‌آباد اصفهان تاکنون یک ریال نیز دریافت نکرده‌اند و برای شرکت در مسابقات لیگ با هزینه شخصی روانه بازی‌ها شده‌اند.

سرمربی تیم هیئت هندبال نجف‌آباد اذعان داشت: تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از بازیکنان توانمندی برخوردار است و یکی از تیم‌های قدرتمند بازی‌ها است که می‌تواند با قرار گرفتن در یکی از رده‌های اول تا سوم مرحله دوم این بازی‌ها به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش فارس؛ در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور، بازی دو تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و هیئت هندبال نجف‌آباد عصر امروز با پیروزی ۳۳ بر ۲۶ به نفع تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به پایان رسید.