شب انتخاباتی حسینیه های مرکزی نجف آباد
شب انتخاباتی حسینیه های مرکزی نجف آباد

امشب کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان و اصولگرایان نجف آباد، در حسینیه های حکیم و نصیر،ویژه برنامه های انتخاباتی مهم و تعیین کننده ای را تدارک دیده اند. اصلاح طلبان که اعلام کرده اند از محمد حسن سورانی به عنوان نامزد اصلح در انتخابات پیش رو حمایت خواهند کرد، امشب از ساعت ۹ شب میزبان […]

photo383457124479515678امشب کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان و اصولگرایان نجف آباد، در حسینیه های حکیم و نصیر،ویژه برنامه های انتخاباتی مهم و تعیین کننده ای را تدارک دیده اند.

اصلاح طلبان که اعلام کرده اند از محمد حسن سورانی به عنوان نامزد اصلح در انتخابات پیش رو حمایت خواهند کرد، امشب از ساعت ۹ شب میزبان غلامحسین کرباسچی شهردار سابق تهران خواهند بود.

ستاد انتخاباتی ابوترابی نیز که اصولگرایان نجف آباد،تیران و کرون حمایت خود را از وی اعلام داشته اند، در اجتماعی مردمی  از ساعت ۷ و نیم شب پای صحبتهای نماینده حوزه انتخابیه در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهند نشست.

به نظر می رسد این دو محفل،از مهمترین و تعیین کننده ترین جلسات انتخاباتی در روزهای حساس پیش رو باشد که در آن تا حدود زیادی آرای مردم به سمت یکی از کاندیداها سوق پیدا خواهد کرد.

البته برخی معتقدند که یکی از این دو جناح،هنوز نامزد اصلی خود را معرفی نکرده و در دقیقه ۹۵،گزینه مورد نظر خود را در کانون توجه افکار عمومی قرار خواهند داد.

در این میان،تبلیغات سنگین و پر هزینه ای نیز در سایر نقاط حوزه انتخابیه در حال انجام شدن است که می تواند در کمترین نقش خود، آرای نامزدهای پر امید این دوره را بشکند.