انتخابات انجمن خبرنگاران نجف آباد برگزار شد
انتخابات انجمن خبرنگاران نجف آباد برگزار شد

خبرگزاری ایمنا: به دنبال پیگیری مجدد تشکیل انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه نجف آباد پس از چندین سال رکود، با برگزاری انتخابات اعضای هیات رئیسه در محل سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر، این مجموعه بار دیگر به سمت احیاء شدن قدم برداشت. به گزارش خبرنگار ایمنا در نجف آباد در این […]

خبرگزاری ایمنا: به دنبال پیگیری مجدد تشکیل انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه نجف آباد پس از چندین سال رکود، با برگزاری انتخابات اعضای هیات رئیسه در محل سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر، این مجموعه بار دیگر به سمت احیاء شدن قدم برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا در نجف آباد در این جلسه که برگزاری آن از حدود یک ماه پیش برنامه ریزی شده بود، با حضور پانزده نفر از فعالین این عرصه پنج نفر جهت تصدی مسئولیت های ریاست،نائب رئیسی،دبیر،خزانه دار و بازرس انتخاب شدند که ترکیب نهایی این هیات رئیسه در جلسات بعدی طی جلسات مشترک افراد برگزیده تعیین خواهد شد.

در این انتخابات که به دلیل مساوی شدن رای سه نفر از کاندیداها در دو مرحله صورت گرفت کریمی،حاج صادقیان،حسینی،رضایی و شریعتی به ترتیب با کسب بیشترین تعداد به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و یعقوبیان و مهدور نیز به عنوان نفرات علی البدل انتخاب شدند.

لازم به ذکر است که در سالهای اخیر و پس از به شکست کشیده شدن تلاش های صورت گرفته جهت تشکیل انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه در نجف آباد، این مجموعه بلا تکلیف مانده بود و تلاش های اخیر امید فعالین این عرصه جهت به وجود آمدن تشکلی قوی را قوت بخشیده است.