انتخابات در ایران اسلامی همواره در سلامت کامل برگزار شده است
انتخابات در ایران اسلامی همواره در سلامت کامل برگزار شده است

فرماندار ویژه نجف آباد گفت: انتخابات در ایران اسلامی به اذعان تمامی گروه ها و جناح های سیاسی همواره در سلامت کامل برگزار شده که گواه آن نیز برنده شدن جناه های رقیب در شرایطی است. سیروس محمودی فرماندار ویژه نجف آباد در دیدار با تعدادی از مسئولان ضمن بیان این مطلب گفت: انتخابات در […]

فرماندار ویژه نجف آباد گفت: انتخابات در ایران اسلامی به اذعان تمامی گروه ها و جناح های سیاسی همواره در سلامت کامل برگزار شده که گواه آن نیز برنده شدن جناه های رقیب در شرایطی است.

سیروس محمودی فرماندار ویژه نجف آباد در دیدار با تعدادی از مسئولان ضمن بیان این مطلب گفت: انتخابات در ایران اسلامی به اذعان تمامی گروه ها و جناح های سیاسی همواره در سلامت کامل برگزار شده که گواه آن نیز برنده شدن جناه های رقیب در شرایطی است که طرف مقابل آنها اداره کشور و برگزاری انتخابات را بر عهده داشته و در شرایط کنونی نیز تمامی تلاش دست اندرکاران بایستی بر اجرای هر چه با شکوه تر این مانور سیاسی عظیم متمرکز شود.
محمودی در ادامه با اشاره به مشارکت حداکثر ۵۰ درصدی شهروندان کشورهای مدعی دموکراسی در انتخابات مختلف اضافه کرد: مدیران دولتی می توانند با عمل دقیق به قوانین و موازین شرعی در کنار رسیدگی به حل مشکلات و تکریم واقعی ارباب رجوع بهترین شرایط را برای جلب رضایت مردم و حضور حداکثری آنها در انتخابات پیش رو را فراهم کنند تا یک بار دیگر دشمنان نظام اسلامی از خدشه دار کردن اعتبار این انقلاب ناامید شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فاجعه منا خاطرنشان کرد: در حالی که میزبانان این مراسم عبادی با بهره گیری از بهترین تکنولوژی های روز دنیا، امکان مدیریت جمعیت حداکثر ۴ میلیون نفری را پیدا نکردند، در مراسم مردمی راهپیمایی اربعین،کشور عراق با همکاری برخی دوستان خود علی رغم داشتن کمترین امکانات و زیرساخت های مورد نیاز، میزبان بیش از ۲۰ میلیون زائر حسینی بدون کمترین حادثه و مشکل امنیتی بود که خود این امر سند دیگری بر افتخارات شیعه افزود.
محمودی اظهار امیدواری کرد: حفظ وحدت و همدلی موجود بین آحاد مختلف جامعه و مدیران دستگاه های اجرایی، یکی از الزامات این انتخابات است. وی در ادامه از اصحاب رسانه در جهت انعکاس بیشتر و به موقع اخبار مربوط به شهر درخواست کرد.

منبع:ایمنا