انتخاب برترین های دومینوی مساجد نجف آباد
انتخاب برترین های دومینوی مساجد نجف آباد

شبستان:چهارمین دوره مسابقات دومینو کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان نجف آباد که با حضور ۹ تیم از کانون های فرهنگی هنری برگزار شده، با انتخاب برترین ها به پایان رسید. در این مسابقات تیم های کانون فرهنگی و هنری منادی وحدت، کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) و کانون فرهنگی و هنری […]

شبستان:چهارمین دوره مسابقات دومینو کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان نجف آباد که با حضور ۹ تیم از کانون های فرهنگی هنری برگزار شده، با انتخاب برترین ها به پایان رسید.
در این مسابقات تیم های کانون فرهنگی و هنری منادی وحدت، کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) و کانون فرهنگی و هنری جوادالائمه به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
این مسابقات به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار شد.
اقبال صالحی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد در خصوص این مسابقات گفت: تقویت خلاقیت، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، محک آموخته ها و دانش اعضای کانون های مساجد در رشته دومینو از اهداف این مسابقات است