انتخاب تیم رباتیک موسسه شهید کاظمی به عنوان یکی از سه تیم برتر کشور
انتخاب تیم رباتیک موسسه شهید کاظمی به عنوان یکی از سه تیم برتر کشور

 به گزارش گروه رباتیک موسسه شهید احمد کاظمی در مراسم اختتامیه لیگ زیردریایی، تیم رباتیک شهید ربیعیان متشکل از رزمندگان موسسه شهید کاظمی برای حضور در نمایشگاه عمومی مسابقات برگزیده شد. امروز صبح و با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی، این نمایشگاه رسما افتتاح شد. ابتکارات و خلاقیتهای به کار برده شده در ساخت […]

 به گزارش گروه رباتیک موسسه شهید احمد کاظمی در مراسم اختتامیه لیگ زیردریایی، تیم رباتیک شهید ربیعیان متشکل از رزمندگان موسسه شهید کاظمی برای حضور در نمایشگاه عمومی مسابقات برگزیده شد. امروز صبح و با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی، این نمایشگاه رسما افتتاح شد. ابتکارات و خلاقیتهای به کار برده شده در ساخت ربات، هزینه بسیار پایین و قابلیت تصویربرداری و فیلمبرداری و ارسال آنلاین آنها و زیبایی از پارامترهای تاثیر گذار در این انتخاب بود.

با افتتاح نمایشگاه، ربات شهید ربیعیان مورد توجه تمامی بازدید کنندگان قرار گرفت. ابتکارات و خلاقیت های به کار رفته در ربات تحسین تمامی بازدید کنندگان را به همراه داشت. شرکت کنندگان خارجی نیز با تصویر برداری از ربات، خواستار توضیحات در مورد ساخت این ربات شدند. از جمله مهمترین بازدید کنندگان پروفسور جیمز رییس کمیته بین المللی لیگ های زیر دریایی از کشور هلند بود که در عین ناباوری بیش از پانزده دقیقه در کنار غرفه تیم موسسه توقف داشت. اختصاص این زمان، تعجب دیگر تیم ها و مسولین برگزاری مسابقات را نیز برانگیخت.

 دیگرکشورهای خارجی و مخصوصا ژاپنی ها نیز با کنجکاوی بسیاری از ربات شهید ربیعیان استقبال نمودند.

حضور تیم موسسه شهید کاظمی مورد توجه رسانه ها و خبرگزاری های مختلف نیز قرار گرفت. ربات شهید ربیعیان توجه خبرنگاران شبکه خبر، پرس تی وی و باشگاه خبرنگاران جوان را نیز به خود جلب نمود.

لازم به ذکر است که شهید ربیعیان یکی از تحصیل کردگان نجف آبادی بود که پس از اتمام دوران تحصیلش در امریکا در رشته فن اوری هسته ای تنها چند روز پیش از فتح خرمشهر در جبهه های جنک به شهادت رسید.