انتشار بوی گاز در برخی نقاط شهر/ اداره گاز: مشکلی وجود ندارد
انتشار بوی گاز در برخی نقاط شهر/ اداره گاز: مشکلی وجود ندارد

دیشب انتشار بوی گاز در برخی نقاط نجف آباد همچون خیابان شهدا، یزدانشهر، آزادگان، باغ علوی و صالح آباد با نگرانی برخی شهروندان همراه شد. صبح امروز  جعفر لسانی مسئول حوادث اداره گاز شهرستان، در گفت و گویی تلفنی اعلام کرد که مشکل خاصی وجود ندارد و شهروندان به هیچ وجه نگران نباشند. لسانی افزود: […]

دیشب انتشار بوی گاز در برخی نقاط نجف آباد همچون خیابان شهدا، یزدانشهر، آزادگان، باغ علوی و صالح آباد با نگرانی برخی شهروندان همراه شد.

صبح امروز  جعفر لسانی مسئول حوادث اداره گاز شهرستان، در گفت و گویی تلفنی اعلام کرد که مشکل خاصی وجود ندارد و شهروندان به هیچ وجه نگران نباشند.

لسانی افزود: «گازی که از پالایشگاه راهی شبکه مصرف خانگی می شود، کاملا بدون بو است و برای افزایش ایمنی استفاده از آن طی فرآبندی مشخص، مواد گران قیمتی مشهور به مرکاپتان به آن اضافه می شود تا در صورت نشت از شبکه های انتقال و لوله کشی منازل، از بوی متصاعد شده امکان شناسایی نشت و رفع آن وجود داشته باشد.»

وی هر گونه نگرانی شهروندان در این خصوص را بی مورد دانست و ادامه داد: «اخیرا به دلیل اضافه شدن یک مسیر جدید به شبکه گاز شهرستان که با برخی شهرهای همجوار نیز به صورت رینگ است، شاهد انتشار این بو بودیم که به تدریج نیز در حال کاهش یافتن است ولی در عین حال هیچ گونه خطری شهروندان و منازل آن ها را تهدید نمی کند.»

مسئول حوادث گاز نجف آباد با اعلام رصد دائم و دقیق میزان تزریق مرکپتان به گاز شهری خاطر نشان کرد: «شهروندان در صورت  مشاهده موارد نشت گاز در اطراف خود می توانند با تلفن ۱۹۴ تماس بگیرند.»