انتشار شناسه شهدای نجف آباد توسط بنیاد شهید؛اولین به «عبدالحسین ربیعیان»رسید
انتشار شناسه شهدای نجف آباد توسط بنیاد شهید؛اولین به «عبدالحسین ربیعیان»رسید

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد با ارسال متنی، شناسه ای را برای شهید «عبدالحسین ربیعیان» یکی از شهدای شاخص نجف آباد آماده انتشار کرده است. در ادامه عین متن ارسالی را می توانید مشاهده نمایید. شهیدی با مدرک انرژی هسته ای که مدرک خود را از دانشگاه کالیفرنیای امریکا اخذ کرده […]

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد با ارسال متنی، شناسه ای را برای شهید «عبدالحسین ربیعیان» یکی از شهدای شاخص نجف آباد آماده انتشار کرده است. در ادامه عین متن ارسالی را می توانید مشاهده نمایید.

شهیدی با مدرک انرژی هسته ای که مدرک خود را از دانشگاه کالیفرنیای امریکا اخذ کرده است

شهید مهندس عبدالحسین ربیعیان در مردادماه سال ۱۳۳۵ مصادف با اولین روز محرم آن سال در شهرستان نجف آباد چشم به جهان گشود.به دلیل ارادت خانواده به آقا اباعبدالله الحسین به نام وزین آن حضرت مفتخر شد.

عبدالحسین با جدیت درس خواند و پس از اخذ دیپلم رشته انرژی اتمی را برگزید و به درخواست پدر خاطرات کودکی را وانهاد و برای نیل به هدفی والا که همان دستیابی به مدارج علمی است راهی امریکا شد.

شهید ربیعیان۲

سادگی ، خوشرفتاری و تقوی عبدالحسین که از پاکی قلبش نشات میگرفت،همواره تحسین همگان را برمی انگیخت.

پس از ۹ سال تحصیل در رشته مورد علاقه اش و کسب مدرک فوق لیسانس با اجازه پدر بهر ادای دین به وطن بازگشت .

 زندگی در امریکا اورا تحت تاثیر قرار نداد تا آنجا که پوشیدن لباس فرنگ را در کشور خود مناسب نمیدانست.وی برای خدمت سربازی راهی جبهه شد و پس از حضور در عملیات گوناگون و جانبازی های مکرر سرانجام در سومین عملیات بیت المقدس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. روحش شاد و یادش جاودان و راهش پر رهرو باد.

                                                                                             بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان نجف آباد