انتصاب سرپرست جدید بیمارستان شهید منتظری نجف آباد
انتصاب سرپرست جدید بیمارستان شهید منتظری نجف آباد

خبرگزاری ایمنا: در حکمی دکتر حمید گله داری رئیس شبکه بهداشت و درمان نجف آباد با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید بیمارستان شهید محمد منتظری قدیمی ترین مجموعه درمانی این شهرستان منصوب شد. به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اصفهان در حکم خود با تشکر […]

خبرگزاری ایمنا: در حکمی دکتر حمید گله داری رئیس شبکه بهداشت و درمان نجف آباد با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید بیمارستان شهید محمد منتظری قدیمی ترین مجموعه درمانی این شهرستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اصفهان در حکم خود با تشکر از خدمات مسئولین قبلی این مجموعه ابراز امیدواری کرده که مدیریت جدید آن بتواند با تکیه بر تجربیات  و پتانسیل های انسانی موجود بتواند اقدامات موثری را در بهبود عملکرد این بیمارستان انجام دهد.

این بیمارستان که به یاد شهید بین الملل اسلام به نام محمد منتظری نامگذاری شده قدیمی ترین و یکی از دو مرکز بیمارستانی شهرستان به شمار می آید که در محدوده مرکزی شهرستان در حال خدمت رسانی به بیماران منطقه غرب استان و نجف آباد می باشد.

لازم به ذکر است که به دلیل فرسودگی شدید ساختمان این بیمارستان از چند سال پیش کار احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی دیگری در مجاورت دادگستری شهرستان آغاز شده که تاکنون بیش از هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این بیمارستان که به شهید محمد منتظری شماره ۲ معروف شده در زیر بنای بیش از شانزده هزار متر مربع،هفت طبقه در زمینی به مساحت پنجاه هزار متر مربع با مدیریت وزارت مسکن و شهرسازی در حال ساخته شدن است.