انصراف یکی دیگر از کاندیداها؛ولایتی برای ابوترابی رفت+ نامه
انصراف یکی دیگر از کاندیداها؛ولایتی برای ابوترابی رفت+ نامه

با  ثبت دومین انصرافی در بین کاندیداهای انتخابات نجف آباد،تیران و کرون، آمار رقیبان حاضر در این صحنه به ۱۱ نفر کاهش پیدا کرد. در آخرین مورد از این انصراف ها،دیروز  “امیر حسین ولایتی نجف آبادی”  در نامه ای کتبی و رسمی انصراف خود از شرکت در عرصه انتخابات را به نفع ” ابوالفضل ابوترابی” […]

با  ثبت دومین انصرافی در بین کاندیداهای انتخابات نجف آباد،تیران و کرون، آمار رقیبان حاضر در این صحنه به ۱۱ نفر کاهش پیدا کرد. در آخرین مورد از این انصراف ها،دیروز  “امیر حسین ولایتی نجف آبادی”  در نامه ای کتبی و رسمی انصراف خود از شرکت در عرصه انتخابات را به نفع ” ابوالفضل ابوترابی” اعلام کرد.

بیانیه امیر حسین ولایتی

متن کامل نامه ولایتی به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره): حفظ نظام از اوجب واجبات است.

از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای:

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

مردم غیور و شهید پرور نجف آباد،تیران و کرون

اینجانب امیر حسین ولایتی نجف آبادی،نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر طبق احساس تکلیف شرعی و وظیفه خدمت به مردم در عرصه انتخابات پای به صحنه نهادم و هدف اصلی خود را حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران و حفظ آرمان های انقلاب( راه امام،خون شهدا و ولایت فقیه) می دانم و برای حفظ منافع اصول گرایان به نفع آقای ابوالفضل ابوترابی،از انتخابات مجلس شورای اسلامی کنار می روم و در عرصه پرشور انتخابات به ایشان ملحق می شوم و امیدوارم مردم غیور و انقلابی با حضور حداکثری در روز انتخابات جمعه ۷ اسفند حماسه دیگری خلق نموده و با برگزاری یک انتخابات پرشور،مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.

والسلام

امیر حسین ولایتی نجف آبادی

۳ اسفند ۹۴