انعقاد تفاهمنامه اوقاف با فنی و حرفه‌ای نجف‌آباد
انعقاد تفاهمنامه اوقاف با فنی و حرفه‌ای نجف‌آباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: این اداره تفاهمنامه‌ای با اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان نجف‌آباد در راستای ترویج قرآن کریم و اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم منعقد کرد. حجت‌الاسلام اصغر توسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد در […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: این اداره تفاهمنامه‌ای با اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان نجف‌آباد در راستای ترویج قرآن کریم و اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم منعقد کرد.
خبرگزاری فارس: انعقاد تفاهمنامه اوقاف با فنی و حرفه‌ای در راستای اجرای طرح ملی حافظان قرآن کریم

حجت‌الاسلام اصغر توسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد در راستای اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم تفاهمنامه‌ای با اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان نجف‌آباد منعقد کرد.

وی تصریح کرد: طبق این تفاهمنامه مقرر شد که توسط اداره اوقاف و امور خیریه در دو مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان نجف‌آباد کلاس‌های حفظ قرآن کریم در قالب اجرای طرح ملی حافظان قرآن کریم برگزار شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد افزود: همچنین طبق این تفاهمنامه تامین استاد در کلیه رشته‌های حفظ قرآن کریم و انجام تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز بر عهده اداره اوقاف و امور خیریه واگذار شد و تجهیز و امکانات مورد نیاز توسط اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان تامین می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های امداد و نجات، اخلاق حرفه‌ای، کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، کلاس‌های مهارتی و هنری در مراکز فنی و حرفه‌ای با ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای در بقاع متبرکه برای قرآن‌آموزان و مربیان قرآنی نیز از دیگر مفاد تفاهمنامه اداره اوقاف با فنی و حرفه‌ای است.