انعقاد تفاهمنامه با شهرداری برای احیای موقوفات تاریخی نجف‌آباد
انعقاد تفاهمنامه با شهرداری برای احیای موقوفات تاریخی نجف‌آباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان با همکاری شهرداری نجف‌آباد در راستای احیای موقوفات اقدام به انعقاد تفاهمنامه کرده است. حجت‌الاسلام علی کریمی  اظهار کرد: در راستای اجرای امینانه واقفان و احیای موقوفات در سال جدید این اداره با شهرداری نجف‌آباد در حال انعقاد تفاهمنامه‌ای […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد گفت: اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان با همکاری شهرداری نجف‌آباد در راستای احیای موقوفات اقدام به انعقاد تفاهمنامه کرده است.

حجت‌الاسلام علی کریمی  اظهار کرد: در راستای اجرای امینانه واقفان و احیای موقوفات در سال جدید این اداره با شهرداری نجف‌آباد در حال انعقاد تفاهمنامه‌ای است.

وی در ادامه تصریح کرد: برای حفظ و نگهداری از موقوفات حاج جعفر منتظری (از خانه‌های قدیمی نجف‌آباد) و حمامین اخوت که قدمتی بیش از ۱۵۰ سال دارند در حال مذاکره و انعقاد تفاهمنامه‌ای با شهرداری هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد افزود: شهرداری نجف‌آباد در نظر دارد تا با سرمایه‌گذاری و احیای این موقوفات تاریخی برای توسعه و گسترش صنعت توریسم و گردشگری در این شهرستان اقدام کند.

وی بیان کرد: نیت واقف موقوفه حاج جعفر منتظری صرف عواید این موقوفه در جهت روضه‌خوانی سیدالشهدا (س) ذکر شده و همچنین نیت واقف حمامین اخوت نیز صرف عواید حاصل از این موقوفات در زمینه بهداشتی است.

کریمی اضافه کرد: امید است تا با سرمایه‌گذاری و همکاری شهرداری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نیز بتواند در راستای اجرای امینانه واقفان این موقوفات گام بردارد.

منبع:خبرگزاری فارس