انعکاس یکی از معضلات شهری نجف آباد در خبرگزاری ها
انعکاس یکی از معضلات شهری نجف آباد در خبرگزاری ها

اشتباه نکنید؛ اینجا پارک آبی یا استخر پارک کوهستان نیست، این عکس‌ها مربوط به یکی از کوچه‌های شهرستان نجف آباد است که نزدیک به یک سال است به دلیل حفر خندق‌ توسط شهرداری نجف‌آباد به این روز درآمده است.     داستان از این قرار است که شهرداری نجف آباد در مرداد ماه سال ۹۱، […]

اشتباه نکنید؛ اینجا پارک آبی یا استخر پارک کوهستان نیست، این عکس‌ها مربوط به یکی از کوچه‌های شهرستان نجف آباد است که نزدیک به یک سال است به دلیل حفر خندق‌ توسط شهرداری نجف‌آباد به این روز درآمده است.

 

 


داستان از این قرار است که شهرداری نجف آباد در مرداد ماه سال ۹۱، جهت هدایت آبهای سطحی مناطق شهری، اقدام به حفر کانالی در کوچه بهار واقع در خیابان فرخی شهرستان نجف آباد کرده، تا با تعبیه مخزنی در مسیر کانال، آب‌های سطحی را هدایت و ذخیره سازی نماید. این کار شهرداری بسیار ارزنده و در خور تشکر است، لیکن نبایستی آسایش و رفت‌وآمد ساکنین به مخاطره بیفتد.
پس از حفر کانال، پروژه نیمه تمام‌‌ رها شده و علیرغم پیگیری‌های حضوری، تلفنی و… هیچ کس پاسخگو نبوده و کسری بودجه و فرار کردن پیمانکار (جواب یکی از مسئولین به پیگیری تلفنی ساکنین) دلیل معطل ماندن کار اعلام می‌شود و این در حالی است که با حفر این کانال در این کوچه تردد ساکنین، پارک خودرو‌ها مشکل شده و چندین مورد افتادن خودرو‌ها در زمان بارندگی اتفاق افتاده؛ افزون بر اینکه همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، محل انباشت زباله شده است.
تصاویر مربوط به بارندگی روز یکشنبه ۲۵/۱/۹۲ و ‌‌گویای وضعیت است.