انقلابی ماندن، یکی از درس های اربعین است
انقلابی ماندن، یکی از درس های اربعین است

ایمنا: حسناتی امام جمعه نجف آباد گفت: حرکت عظیم اربعین را باید جزء آیات و اعجاز الهی محسوب کرد و از آن درس هایی مانند انقلابی ماندن، فراموش نکردن یاد و راه شهداء، با عزت زندگی کردن و کار و تلاش جهادی در مسیر اعتلای اسلام و کشور را آموخت. امام جمعه با اشاره به مشارکت ساکنان […]

ایمنا: حسناتی امام جمعه نجف آباد گفت: حرکت عظیم اربعین را باید جزء آیات و اعجاز الهی محسوب کرد و از آن درس هایی مانند انقلابی ماندن، فراموش نکردن یاد و راه شهداء، با عزت زندگی کردن و کار و تلاش جهادی در مسیر اعتلای اسلام و کشور را آموخت.

امام جمعه با اشاره به مشارکت ساکنان بیش از هفتاد کشور جهان در این راهپیمایی نمادین اظهار داشت: حضور اهل سنت، مسیحیان و حتی غیر مسلمانانی از نقاطی بسیار دور در این مراسم را نمی‌توان با هیچ معیار دنیوی توجیه کرد.
وی، عمل صحیح به مفاهیم ناب اربعین را مقدمه ای برای تبدیل به یک منتظر واقعی دانست و خاطر نشان کرد:  تنها راه غلبه بر معضلات اجتماعی گریبانگیر جامعه، تاسی واقعی به اهل بیت خواهد بود و باید قبول کنیم دیگر روش ها و شیوه های متداول هیچ گاه جواب نخواهد داد.
امام جمعه نجف آباد اضافه کرد: به پیشنهاد تعدادی از هیات های عزاداری، امسال برای اولین بار حرکت نمادینی با عنوان جا ماندگان از کربلا، عاشقان شهدا در صبح اربعین از میدان حضرت امام این شهر به عنوان نقطه آغاز تشییع بیش از ۲ هزار شهید تا گلزار شهدا برگزار خواهد شد.