انهدام باند سارقان طلافروشی با همکاری ماموران انتظامی نجف آباد
انهدام باند سارقان طلافروشی با همکاری ماموران انتظامی نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهارنفره‌ای که با استفاده از شیوه‌ کش و روزنی اقدام به سرقت از طلافروشی‌های چندین شهر کشور کرده بودند خبرداد. به گزارش ایسنا، سرهنگ ناصر بیگلری اظهار داشت: آبان ماه سال جاری گزارش یک مورد سرقت از طلافروشی با شیوه کش و روزنی توسط یک […]

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهارنفره‌ای که با استفاده از شیوه‌ کش و روزنی اقدام به سرقت از طلافروشی‌های چندین شهر کشور کرده بودند خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ ناصر بیگلری اظهار داشت: آبان ماه سال جاری گزارش یک مورد سرقت از طلافروشی با شیوه کش و روزنی توسط یک باند چهارنفره شامل دو مرد و دو زن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان ارائه شد.

وی گفت: پس از این گزارش بلافاصله ماموران در محل حاضر و با استفاده از دوربین‌های مداربسته و دریافت اطلاعات لازم از مالباخته تصاویر و مشخصات ظاهری سارقان را به دست آورده و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند. بیگلری تصریح کرد: سرانجام پس از دوماه کار شبانه‌روزی و اقدامات ویژه پلیسی و وقوع سرقتی دیگر توسط این باند در یکی از طلافروشی‌های سطح شهر مأموران موفق شدند در عملیاتی سرکرده این باند را شناسایی و دستگیر کنند و سه متهم دیگر که با یک دستگاه خودروی سواری تیبا از صحنه گریخته بودند را با همکاری ماموران انتظامی شهرستان نجف آباد و کمتر از دو ساعت دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کنند. وی با بیان اینکه متهمان دارای ۲۰ فقره سابقه سرقت و محکومیت زندان بودند، گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از ۲۵ فقره سرقت از طلافروشی‌ها با شیوه کش و روزنی در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، کرج ، قم و اراک اعتراف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان برخوار استان اصفهان در خصوص نحوه سرقت گفت: متهمان به اتفاق یکدیگر وارد مغازه طلافروشی شده و جهت انتخاب و خرید طلا از فروشنده تقاضای سینی انگشتر طلا را می‌کردند و هنگامی که فروشنده سینی طلا را در اختیارشان می‌گذاشت دو متهم مرد پرونده با فروشنده مشغول حرف زدن می‌شدند و در یک لحظه متهمان زن اقدام به جابجا کردن سینی طلاهای بدل بجای اصل کرده و به سرعت هر چهار نفر از مغازه خارج شده و از صحنه متواری می‌شدند.