اولین سرنخ ها از جنایت سوزانده شدن دانشجوی نجف آبادی در هند
اولین سرنخ ها از جنایت سوزانده شدن دانشجوی نجف آبادی در هند
اسرار سوزانده شدن دانشجوی نجف آبادی
به گزارش خبرگزاری فارس در ادامه تحقیقات پلیس جنایی هند برای افشای اسرار سوزانده شدن دانشجوی  نجف آبادی در «بمبئی» شنیده می شود دکتر «شبنم» رئیس یکی از بیمارستا نهای بزرگ این شهر تحت بازجویی است.
«مهدی جباری» پدر بابک دانشجوی نجف آبادی که برای ادامه تحصیل به هندوستان رفته بود در گفتگو با فارس اظهار داشت: تاکنون از نتایج تحقیقات پلیس هند هیچ خبررسمی به ما نرسیده، اما در سایت های اینترنتی رسانه های خارجی خواندم زنی به نام «شبنم» که رئیس یکی از بیمارستان های بزرگ «بمبئی» است هم اکنون تحت بازجویی افسران جنایی این شهر قرار دارد.
این پدر داغدار که ساکن نجف آباد اصفهان است،اضافه کرد: به دنبال کشته شدن پسرم، بلافاصله خود را به بمبئی رساندم و در حالی که شواهد از اهمال پزشکان معالج بیمارستان «پریچ کندی» و «مسینا»ی هند حکایت داشت، آنان نگذاشتند پیکر بانداژ شده «بابک» را به خاطر شدت سوختگی ببینم.
پدر «بابک» افزود: وقتی جنازه پسرم را در بهشت زهرا(س) تهران، شستشو می دادند فقط متوجه تاول های قرمز پراکنده روی آن شدم و برایم جای سؤال بود که چرا مسئولان بیمارستان «مسینا» به من دروغ گفته اند؟
همچنین خبرنگاران خارجی که این جنایت تکان دهنده را باحساسیت خاص پیگیری می کنند از دکتر «شبنم» به عنوان کلید معما یاد کرده اند. «مهدی جباری» خاطرنشان ساخت: متاسفانه برخلاف پیش بینی ها، کنسولگری ایران در هند، آنچنانکه شایسته است پیگیر ماجرا نبوده و هیچ تماسی با ما در ایران نداشته است.
«بابک جباری» که دانشجوی رشته دکترای ادیان و مذاهب بود و سه سال به عنوان پژوهشگر با کنسولگری کشورمان در «بمبئی» قرارداد همکاری داشت، چند سال پیش، وقتی از خانه دکتر «سمیر کدری» خارج شد، مورد هجوم افراد ناشناس قرار گرفت و به طرز فجیعی با اسید سوزانده شد. وی دو روز بعد، بر اثر شدت جراحت ها در بیمارستان «مسینا»ی هند جان سپرد و پیکرش پس از انتقال به زادگاهش (نجف آباد اصفهان) در میان حزن واندوه بستگان داغدار به خاک سپرده شد.