اولین شکست نماینده  نجف آباد در لیگ برتر فوتبال بانوان
اولین شکست نماینده  نجف آباد در لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور با شکست ۲ بر ۱ تیم آینده‌سازان میهن نجف آباد در برابر شهرداری بم آغاز شد. حساس ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور را دو تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد و شهرداری بم در ورزشگاه رسالت نجف‌آباد برگزار کردند. جدالی که در آن شهرداری […]

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور با شکست ۲ بر ۱ تیم آینده‌سازان میهن نجف آباد در برابر شهرداری بم آغاز شد.

حساس ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور را دو تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد و شهرداری بم در ورزشگاه رسالت نجف‌آباد برگزار کردند. جدالی که در آن شهرداری بم بدنبال پیروزی و جبران شکست دور رفت بود و آینده سازان برای برتری و ایجاد فاصله برای تداوم صدر نشینی خود بود.

هر دو تیم با دستور کار قرار دادن احتیاط نیم نگاهی نیز به ضد حملات خود داشتند، نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. نیمه دوم نیز دو تیم حملات یکدیگر را زیر نظر داشتند و سعی داشتند کمتر اشتباه داشته باشند تا اینکه اشتباه مدافع آینده‌سازان در دفع ناقص توپ این فرصت را در اختیار مهاجمان فرصت طلب شهرداری بم قرار داد تا دروازه آینده سازان را برای دومین مرتبه باز کنند.

در حال حاضر با وجود شکست آینده سازان این تیم همچنان با ۲۶ امتیاز در صدر باقی ماند و شهرداری بم ۲۴ در تعقیب آنها هستند.

منبع:میدان نیوز