اولین فیلم دفاع مقدسی نجف آباد نوروز ۹۴ پخش می شود
اولین فیلم دفاع مقدسی نجف آباد نوروز ۹۴ پخش می شود

یلم «۵۰ قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمدو تهیه‌کنندگی سعید سعدی نوروز ۹۴ در شبکه دو روی آنتن می‌رود. «۵۰قدم آخر» که پوراحمد فیلمنامه آن را با مشاوره حبیب احمدزاده نوشته، سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات لشکر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ را نمایش می‌دهد. بابک حمیدیان، طناز طباطبایی، سلمان فرخنده، محسن […]

یلم «۵۰ قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمدو تهیه‌کنندگی سعید سعدی نوروز ۹۴ در شبکه دو روی آنتن می‌رود.

«۵۰قدم آخر» که پوراحمد فیلمنامه آن را با مشاوره حبیب احمدزاده نوشته، سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات لشکر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ را نمایش می‌دهد.

بابک حمیدیان، طناز طباطبایی، سلمان فرخنده، محسن آفتاب‌سوار و فرزین صابونی بازیگران این فیلم هستند که بیشتر  صحنه‌های آن در نجف‌آباد فیلمبرداری شده و برای برخی صحنه‌ها نیز دکور زده شده است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده: واحد اطلاعات عملیات لشکر مصمم است رادار رازیت عراق را در یکی از جبهه‌های غرب از کار بیاندازد. برای این کار هرمز را که متخصص مباحث الکترونیکی اما بیگانه با فضای جنگ است را پیدا کرده و با راضی کردن او موفق می‌شوند رادار دشمن را کور کنند….

البته نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر پارسال انتقادت فراوانی را نسبت به کیفیت ساخت آن به دنبال داشته است و بسیاری معتقدند پور احمد در فیلم خود یک سوژه بسیار عالی را برای همیشه سوزانده است.