اولین کنفرانس ملی بتن ایران و دوازدهمین دوره مسابقات دانشجویی برگزار شد
اولین کنفرانس ملی بتن ایران و دوازدهمین دوره مسابقات دانشجویی برگزار شد

اولین کنفرانس ملی بتن و دوازدهمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن بزرگداشت استاد احد حامی دردانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد. دکتر محمد امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ضمن خیر مقدم به میهمانان و تیم های شرکت کننده در اولین کنفرانس ملی بتن و دوازدهمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن، […]

اولین کنفرانس ملی بتن و دوازدهمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن بزرگداشت استاد احد حامی دردانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد.

دکتر محمد امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ضمن خیر مقدم به میهمانان و تیم های شرکت کننده در اولین کنفرانس ملی بتن و دوازدهمین دوره مسابقات دانشجویی روز بتن، گفت: به لطف الهی دانشگاه آزاد اسلامی یک مرحله از فعالیتهای علمی خود را شروع کرده که با گذشته متفاوت است. دانشگاه آزاد با درایت آقای دکتر میرزاده در حال یک تحول نوین و بزرگی است که نتایج آنرا در آینده نزدیک در حوزه ملی بخصوص رفع مشکلات جامعه شاهد خواهیم بود.
امیری افزود: از جمله سیاست های جدید دانشگاه بحث توجه به کیفیت آموزش تحصیلات تکمیلی، بحث پژوهش محور نمودن است که در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با شروع سال تحصیلی جدید ۳۰رشته جدید در مقطع دکترا به رشته ها اضافه شد که این نشان از دیدگاه مسئولین دانشگاه برای رساندن دانشگاه به اهداف اولیه که همان برنامه ریزی دقیق و آینده نگر برای دانشگاه و ایجاد یک تکلیف برای مسئولین دانشگاه.
وی گفت: هدف از توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه انجام کارهای علمی،تولید بیشتر محصولات علمی و کاربردی نمودن این تلاشهای علمی برای حل مسائل و مشکلات جامعه است تا مردم احساس کنند که پیشرفتهای علمی در دانشگاه انجام میشود. مقالات نباید فقط جهت بالا بردن آمار باشد مهم این است که مقالات علمی و کاربردی باشند که مردم نتیجه آنرا در زندگی مشاهده کنند واین انتظار جامعه از دانشگاهیان است.
امیری افزود: با برنامه ریزی که در تحصیلات تکمیلی وپژوهش محور نمودن دانشگاه ها انجام شده زمان آن رسیده که صادر کننده علم به دنیا باشیم وما باید آن جایگاه را بدست بیاوریم واز این فضا استفاده کنیم تا بتوانیم رتبه علمی خودمان را در دنیا ارتقاع دهیم.
وی در ادامه اظهار کرد: دانشگاه باید ارتباط با مراکز مختلف علمی،صنعتی،اداری توسعه دهد تا ارتباط با صنعت و جامعه به معنای واقعی بر قرار گردد. دانشگاه نجف آباد با توجه به تجهیزات خوبی که دارد باید همه توان خود را برای رسیدن به یک هدف که همان ارتباط با مراکز صنعتی است ارتقاء دهد.
رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد در پایان گفت: واحد نجف آباد آمادگی دارد تا اولین مرکز علمی وتحقیقاتی را با کمک بنیاد مسکن وشهرسازی در دانشگاه احداث کند که بتوانیم خدمات علمی را به بخش مرکزی وجنوبی کشور در حوزه مسکن وشهرسازی ارائه دهیم. ما باید با استفاده از توان خود برای پیشرفت وتعالی کشور فعالیت کنیم.

»نبع:خبرگزاری ایمنا