بازدید رییس دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه الجزایر از دانشگاه نجف آباد
بازدید رییس دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه الجزایر از دانشگاه نجف آباد

رییس دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه الجزایر و هیئت همراه ضمن دیدار با هئیت رییسه واحد نجف آباد از امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی این دانشگاه بازدید کردند.   به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه اصفهان، رییس واحد نجف آباد در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی الگویی موفق در آموزش […]

رییس دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه الجزایر و هیئت همراه ضمن دیدار با هئیت رییسه واحد نجف آباد از امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی این دانشگاه بازدید کردند.

 

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه اصفهان، رییس واحد نجف آباد در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی الگویی موفق در آموزش عالی خصوصی در سطح جهان است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری و غیردولتی جهان که بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند، توانسته موفقیت‌های خود را از لحاظ کیفی و کمی برهمگان اثبات کند.

سید محمد امیری با اشاره به تدوین سند چشم انداز ۲۰ ساله دانشگاه اظهار کرد: در سند چشم انداز ۲۰ ساله این دانشگاه مقرر شده است که به عنوان بزرگترین دانشگاه در داخل کشور با پشتوانه بین المللی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکتری حرفه‌ای از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند، افزود: این واحد در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۳ هزار دانشجو و امکانات آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی تلاش می‌کند با بهره‌گیری از استادان مجرب، نیروهای متخصص و متعهد تربیت و تحویل جامعه اسلامی دهد.

به گزارش ایسنا، رییس دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه الجزایر نیز با بیان اینکه توانمندی‌های این واحد دانشگاهی بسیار خوب بود، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد یک شهر دانشگاهی است.

فیلالی اظهارکرد: این دانشگاه بسیار بزرگ و زیبا بود که علاوه بر امکانات علمی، تحقیقاتی و آموزشی امکانات تفریحی و ورزشی بسیار خوبی دارد و هم‌چنین مسجد بسیار زیبا که سبک جدید معماری ایرانی در آنها نشان داده شده بود.

وی از سفرش به ایران و این دانشگاه ابراز خوشحالی کرد و گفت: من تازه ایران را شناختم، ایرانی که مردمی با صفا، مهمان نواز و باهوش دارد.