بازدید مسئولان شهر از واگن سازی ابهر+ تصویر
بازدید مسئولان شهر از واگن سازی ابهر+ تصویر

صبح دیروز جمعی از مسئولان نجف آباد  در ادامه تلاش های خود برای اتمام مطالعات و آغاز فاز اجرایی قطار شهری نجف آباد به اصفهان، از کارخانه واگن سازی صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو) در شهر ابهر زنجان دیدن کردند. این کارخانه به عنوان سازنده داخلی واگن هایی که ویژه چنین طرح هایی آماده می شوند،شناخته […]

صبح دیروز جمعی از مسئولان نجف آباد  در ادامه تلاش های خود برای اتمام مطالعات و آغاز فاز اجرایی قطار شهری نجف آباد به اصفهان، از کارخانه واگن سازی صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو) در شهر ابهر زنجان دیدن کردند.

این کارخانه به عنوان سازنده داخلی واگن هایی که ویژه چنین طرح هایی آماده می شوند،شناخته می شود. این واگن ها نسبت به نمونه های فعال در مترو و یا قطار های مسافربری دارای تفاوتهایی هستند.

ابوترابی نماینده مردم در مجلس،منتظری شهردار،آسیابانی رئیس شورای شهر و تعدادی از مدیران شهرداری ترکیب هیات بازدید کننده را تشکیل میدادند.

لازم به ذکر است که با پیگیری مسئولان نجف آباد قرار است، پروژه قطار شهری نجف آباد به اصفهان با مشارکت بخش خصوصی و همکاری شهرداری های نجف آباد و اصفهان و مساعدت وزارت راه و شهرسازی و راه آهن با اتمام مراحل مطالعاتی وارد فاز اجرایی خود شود.