بانوان نجف آبادی در قمصر هفت سنگ بازی می کنند
بانوان نجف آبادی در قمصر هفت سنگ بازی می کنند

رئیس ورزش‌های روستایی و بومی محلی کاشان گفت: این شهرستان میزبان گروه اول بازی لیگ هفت سنگ بانوان استان اصفهان شد. سیدعلی افراشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مسابقات لیگ هفت سنگ رده سنی جوانان بانوان استان اصفهان با حضور ۱۵ تیم از سراسر این استان در سه گروه پنج […]

رئیس ورزش‌های روستایی و بومی محلی کاشان گفت: این شهرستان میزبان گروه اول بازی لیگ هفت سنگ بانوان استان اصفهان شد.

سیدعلی افراشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مسابقات لیگ هفت سنگ رده سنی جوانان بانوان استان اصفهان با حضور ۱۵ تیم از سراسر این استان در سه گروه پنج تیمی از روز جمعه چهارم بهمن ماه به میزبانی این شهرستان، لنجان و چادگان آغاز می‌شود.

وی افزود: بازی‌های گروه اول با حضور پنج تیم هفت سنگ بانوان شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، خمینی شهر، اردستان و نجف‌آباد از روز جمعه چهارم آبان ماه در سالن آزادی شهر قمصر آغاز می‌شود.

رئیس ورزش‌های روستایی و بومی محلی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: بازی‌های گروه دوم این رقابت‌ها نیز با حضور تیم‌های هفت سنگ بانوان شهرستان‌های اصفهان، لنجان، مبارکه، فلاورجان و شهررضا، از روز جمعه ۱۸ بهمن ماه به میزبانی شهرستان لنجان برگزار می‌شود.

به گفته وی بازی‌های گروه سوم این رقابت‌ها نیز روز جمعه دوم اسفند ماه به میزبانی شهرستان چادگان، با حضور پنج تیم شهرستان‌های فریدون شهر، چادگان، گلپایگان، تیران و کرون و فریدن آغاز می‌شود.

افراشی با اشاره به برگزاری ۱۰ مسابقه در بازی‌های دور مقدماتی در هرگروه به طور مجموع یادآور شد: در پایان بازی‌های دور مقدماتی دو تیم اول و دوم هر گروه در مجموع شش تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند و در این مرحله تیم‌ها در یک گروه به رقابت با یکدیگر می‌روند تا در نهایت قهرمان این مسابقات را از بین خود معرفی نمایند.