امام جمعه نجف آباد: بحران نداریم
امام جمعه نجف آباد: بحران نداریم
بر خلاف آن چه دشمنان در تلاش برای القای آن هستند، با برخی مشکلات خاص در کشور روبه رو هستیم ولی نمی شود ایران اسلامی را در خط پایان و شرایط بحرانی دانست.

امام جمعه نجف آباد: بحران نداریم

ایمنا: حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در خطبه های این هفته، کشور را در اوج اقتدار و قوی تر از همیشه دانست و بیان داشت: الآن وقت مچ گیری و طرح برخی انتقادات نیست. اقشار مختلف مردم و سلایق مختلف سیاسی بایستی دست در دست هم به دولت در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن کمک کنند.

خطیب نماز جمعه به سالروز قیام مسجد گوهرشاد در برابر دین ستیزی رضاخان اشاره کرد و گفت: طی این روز برآورد می شود نزدیک به پنج هزار نفر کشته شدند و حدود ۵۰کامیون جنازه ها را به بیایان های اطراف مشهد منتقل کردند. این حرکت انقلابی مانع از ترکیه شدن، ایران شد.

حسناتی در خصوص تحرکات اخیر منافقین هم بیان داشت:  کسانی که سال ها قبل جنایات امروز داعش را در حق مردم سرزمین خود اجرا کردند و بیش از هفده هزار نفر را قربانی نمودند، این روزها کاسه گدایی دست گرفته و با خوش خدمتی به مرتجعین منطقه ای و مستکبران تلاش می کنند، لاشه متعفن خود را به نوعی فعال و زنده نشان دهند.

حجت الاسلام حسناتی به سوابق همکاری منافقین با رژیم بعث عراق، کمک به شعله ور نگه داشتن فتنه در سوریه و حتی حوادث یمن اشاره کرد و گفت: در کودتای ناموق نوژه که کشتار حداقل پنج میلیون انسان و بمباران مراکز حساس کشور پیش بینی شده شود، دست خیانت این منافقین وطن فروش به خوبی هویدا بود.

وی همچنین اعتماد به اروپا را همچون آمریکا کاری اشتباه و بی فایده خواند و خاطر نشان کرد: آن ها نیز به کمتر از شکست و تحقیر ما راضی نیستند و رییس جمهور نیز در اظهارات اخیر خود به خوبی از ناکافی بودن بسته های تضمینی اروپا سخن گفته است.

حسناتی امام جمعه نجف آباد

حسناتی امام جمعه نجف آباد

امام جمعه نجف آباد: بحران نداریم