بخشی از جاده علویجه به اصفهان مهرامسال به بهره برداری می رسد
بخشی از جاده علویجه به اصفهان مهرامسال به بهره برداری می رسد

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان روز دوشنبه به نقل از حمیدرضا امیرخانی افزود: این مسیر بطول ۴۰ کیلومتر است که عملیات احداث باند دوم آن از سال ۹۱ آغاز شد و باتوجه به اعتبارات تخصیصی ۶کیلومتر آن به بهره برداری و ۱۴٫۵کیلومتر از این محور تا نیمه دوم مهرماه آماده بهره […]

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان روز دوشنبه به نقل از حمیدرضا امیرخانی افزود: این مسیر بطول ۴۰ کیلومتر است که عملیات احداث باند دوم آن از سال ۹۱ آغاز شد و باتوجه به اعتبارات تخصیصی ۶کیلومتر آن به بهره برداری و ۱۴٫۵کیلومتر از این محور تا نیمه دوم مهرماه آماده بهره برداری است.
وی بیان کرد: این اداره کل تاکنون نزدیک به ۵ میلیاردتومان به پیمانکاران این بخش بدهکار است که با توجه به نیاز احداث یک دهانه پل ۳۰متری و یک تقاطع در محل سه راهی پلیس راه و در محل عبور کنارگذر غرب اصفهان جهت اتمام این پروژه ۳۵ میلیارد تومان اعتبارنیاز است.
وی در ادامه افزود: از محل اعتبارات ملی واستانی اعداد کمی به این پروژه اختصاص داده شده که در صورت تامین اعتبار لازم ۱۹ کیلومتر باقیمانده تا پایان سال ۹۵ تکمیل وآماده بهره برداری خواهد بود .
مدیرساخت وتوسعه راههای اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان ادامه داد: تاکنون نزدیک به ۱۸میلیارد تومان در این جاده هزینه شده که با توجه به پرتصادف بودن مسیر و وجودچندین شهرک صنعتی و کارخانه سیمان در این محور این پروژه از اولویتهای این اداره کل جهت تکمیل است.
مسیر اصفهان به سمت علویجه از توابع شهرستان نجف آباد در سال های اخیر به سبب بروز حوادث پر شماررانندگی و تلفات انسانی زیاد درزمره جاده های پرحادثه منطقه قرار گرفته است.
چندی پیش شماری ازاهالی علویجه به نشانه اعتراض به حوادث جاده ای متعدد ، برای ساعاتی این جاده بستند.

منبع:ایرنا