برای این مردم یه کاری بکنند
برای این مردم یه کاری بکنند
باز آخر سال بی تحصیلی که همگی شاهد تعطیلی مدارس در کشور و خرید شارژ های زود بپایان رسیده چند گیگا بایتی برای حضور و غیاب بچه و امتحانات فضای مجازی و عدم کسب کار از اسفند ماه تاکنون.

برای این مردم یه کاری بکنند

کانال تلگرامی «نجف آباد شهر علم، ایمان و ایثار» نظر انعکاس یافته یکی از شهروندان در فضای مجازی را این گونه بازنشر کرده:باز آخر سال بی تحصیلی که همگی شاهد
تعطیلی مدارس در کشور و خرید شارژ های زود بپایان رسیده چند گیگا بایتی برای حضور و غیاب بچه و امتحانات فضای مجازی و عدم کسب کار از اسفند ماه تاکنون.

حال جهت دریافت کارنامه و ثبت نام پایه بالاتر اولا برای کارنامه مبلغی برای که مدارس از پرداخت آب و برق و حامل های انرژی معاف و در این مدت تعطیلی پرداختی هم نداشته اند پرداخت نمائیم و برای ثبت نام مبلغی از هم اکنون برای سال جدیدی که هنوز باز بودن یا نبودن مدارس مشخص نیست، بالاجبار باید پرداخت شود.

والا نمیدانم باید چقدر فرزندان و ما والدین خجالت در برابر گنده گوی های مدیران و پرسنل آموزش و پرورش را بکشند و اون آقای مسئولی که در صدا و سیما به عینه اعلام میدارد مبلغ ۳۰%به ثبت نام مدارس غیره انتفاعی اضافه شده است مستمسکی برای مدیران دولتی شده که در صورتی که پرداخت نکنید باید به غیر انتفاعی بروید و مبلغ ۱۲ میلیون پرداخت کنید.

والا اگر این مردم داشتند مثل آقای … مدرسه غیر انتفاعی که هیچ، حتی برای بچه هاشون معلم مدیر و کلاس خصوصی که بیاند و در رختخواب بهشون درس بدهند. آیا در شرایط کنونی دولت کمکی به اقشار کرده؟ پول آب و برق و غیره بخشیده و یا با پیامک ها اخطار داده و اقدام به قطع نموده یا اقساط معوقه که بدلیل عدم کارکرد کسبه و غیره را داشته و روز شمار دریافت با سود و دیر کرد ۳۰%.

خدا سر شاهد است که خیلی ها را سراغ دارم که درد دل میکنند وضعیت خوبی ندارند. زنان تک فرزند مطلقه خود اشتغال، کارگر، زنان و مردانی که در کارگاهها هر دو مشغول و برای تامین زندگی تلاش میکنند که فرزندشان در مدرسه با سفارش های مدیران که از فلان جا باید مقنعه چه رنگی، روپوش فلان و لباس ورزشی بمان رنگ را باید بگیرند و در صورت اینکه لباس ورزشی اون رنگ نباشه، میگند هیت مدیره و اولیاء مربیان تصویب کرده.

تو را به خدا یکی برای این مردم یه کاری بکنند. انگار از اخر آلزمان هم گذشته. کو دیگر انسانیت.کو دین و دیانت؟! کو آن روزی که جوانان درس و تحصیل را رها و به دفاع رفتند. کجاست اون ایثار ها؟! که همگان فقط به فکر منافع افتاده اند!
علی برکت الله…

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس

برای این مردم یه کاری بکنند