تذکر ابوترابی به وزیر کشور در خصوص تقسیمات کشوری مهردشت
تذکر ابوترابی به وزیر کشور در خصوص تقسیمات کشوری مهردشت

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیئت‌ رئیسه مجلس قرائت شد. به گزارش مرآت،تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز (چهارشنبه) از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است: ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در تذکری کتبی نسبت به تقسیمات کشوری بخش […]

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیئت‌ رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش مرآت،تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز (چهارشنبه) از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در تذکری کتبی نسبت به تقسیمات کشوری بخش مهردشت به وزیر کشور تذکر داد.

فیروزی و موسوی لارگانی نمایندگان نطنز و فلاورجان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت عدم پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان اصفهان تذکر دادند.

منوچهری نماینده پاوه به وزیر کشور در خصوص تسریع در رسمی شدن و تردد مسافر از مرز شوشمی تذکر داد.

عباس‌پور، حسینی، رحمانی و محمدی نمایندگان بوئین ‌زهرا، قزوین، تاکستان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توضیح علت تعطیلی شهرک صنعتی ایران خودرو تاکستان با وجود صرف میلیاردها تومان و معطل گذاشتن ۸۲۰ هکتار از بهترین زمین‌های مردم و ناامید کردن ‌آنها تذکر دادند.

موسوی، عاشوری، حقیقت‌پور، بشیری، فتاحی و زاهدی نمایندگان اهواز، بندرعباس، اردبیل، پاکدشت، شهر بابک و کرمان به وزیر امور خارجه پیرامون اقدام لازم دیپلماتیک در خصوص کشتار شیعیان در کشور مصر تذکر دادند.

پژمان‌فر، آقاتهرانی، نوباوه، مطهری، حسینی، سالک، طاهری، آشتیانی، کیایی‌نژاد و افتخاری نمایندگان مشهد، تهران، قزوین، اصفهان، گرگان، قم و تهران به رئیس‌ جمهور در خصوص جلوگیری از اجرای دستور ریاست سازمان فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص واگذاری وظایف تصدی‌گری این سازمان به بخش خصوصی تذکر دادند.

پورابراهیمی نماینده کرمان به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص توضیح علت دریافت مالیات از شرکت‌های دانش‌بنیان استان کرمان، به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص علت عدم پرداخت حق بیمه، عیدی و حقوق کارگزاران دفاتر روستاهای شهرستان راور، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت عدم جذب نیروی کارشناسی کشاورزی در شهرستان راور، به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تأمین آمبولانس مرکز بهداشت و درمان شهید باهنر کرمان، به وزیر نیرو در خصوص تسریع در اجرای طرح‌های برق‌رسانی مناطق جنوبی استان کرمان و به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در بازنشسته کردن روستاییان جوشان بخش گلبافت شهرستان کرمان تذکر داد.

فیروزی نماینده نطنز به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در حل مشکل آلایندگی شرکت فولاد نطنز تذکر داد.

خضری نماینده پیرانشهر به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری دهستان‌های منطقه تذکر داد.

قربانی نماینده آستانه به وزیر نیرو در خصوص تسریع در احداث پست ۶۳ کیلوواتی آستانه اشرفیه و جلوگیری از ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی تذکر داد.

کاشانی نماینده زاهدان به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تأمین اقلام دارویی مورد نیاز اطفال در زاهدان تذکر داد.

تأمینی نماینده رشت به وزیر بهداشت در خصوص جلوگیری از افزایش تعرفه‌های درمانی و قیمت‌های دارو تذکر داد.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به رئیس‌ جمهور در خصوص جلوگیری از اعطای سکه، مدال و نشان‌های دولتی به افراد خاص و به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص تسریع در تأمین اعتبار هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها تذکر داد.

اکبریان نماینده کرج به رئیس ‌جمهور در خصوص جلوگیری از اعطای مدال و نشان‌های دولتی از بیت‌المال تذکر داد.

پشنگ نماینده خاش به وزیر کشور در خصوص دخالت استاندار سیستان و بلوچستان برای ابطال آرای برخی از حوزه‌های انتخابیه تذکر داد.

برومند نماینده پارس‌آباد به وزیر نفت در خصوص توضیح علت جابه‌جایی مدیران تذکر داد.

ابوترابی نماینده نجف‌آباد به وزیر کشور در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری بخش مهردشت تذکر داد.

فریدونی نماینده فیروزآباد به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص تسریع در تأمین اعتبار هیئت‌های ورزشی روستایی تذکر داد.

کاتب نماینده گرمسار به وزیر نیرو در خصوص جلوگیری از برداشت بی‌رویه آب کشاورزی در حوزه بالادست رودخانه تبله‌رود تذکر داد.

کارخانه نماینده همدان به رئیس ‌جمهور در خصوص لزوم رعایت قانون در واگذاری تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و به وزیر بهداشت در خصوص جلوگیری از انتصاب و عزل رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تذکر داد.

رحمانی نماینده تاکستان به وزیر کشور در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری مورد نظر تذکر داد.

شریفی نماینده بهبهان به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در احداث پالایشگاه بیدبلند در شهرستان بهبهان تذکر داد.

منوچهری نماینده پاوه به وزیر ورزش و جوانان در خصوص تسریع در تأمین امکانات سالن‌‌های ورزشی در منطقه اورامانات تذکر داد.

طبیب‌زاده نماینده تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص توضیح علت اعزام شش نفر از مسئولان هنری به جشنواره تئاتر فرانسه و توضیح علت حمایت از ساخت فیلم‌ راجع به تسخیر لانه جاسوسی و سایر فیلم‌های فاخر تذکر داد.

عالی نماینده زابل به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین آب آشامیدنی شهرستان زابل، به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص تسریع در احداث خانه کبدی و کشتی شهرستان زابل، به وزیر نفت در خصوص تسریع در گازرسانی به شمال و مرکز استان سیستان و بلوچستان، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم اطلاع‌رسانی درخصوص تولیدات محصولات کشاورزی، به وزیر نیرو در خصوص تسریع در پرداخت قیمت اراضی واقع شده در طرح‌های جاده‌سازی، به رئیس‌ جمهور در خصوص جلوگیری از تعطیلی بازارچه مرزی گم‌شاد، به وزیر کشور در خصوص جلوگیری از تعطیلی بازارچه مرزی، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم توجه به صادرات محصولات ارگانیک در استان سیستان و بلوچستان و به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان اسامی دستگاه‌های اجرایی تذکر داد.