برتری ۴ بر صفر زنان فوتبالیست نجف آباد در برابر ارومیه
برتری ۴ بر صفر زنان فوتبالیست نجف آباد در برابر ارومیه

ینده سازان نجف آباد مهمانش را با شکست بدرقه کرد. در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور تیم آینده سازان میهن نجف آباد امروز مقابل مهمانش همیاری شهرداری ارویمه ۴ بر صفر به پیروزی رسید. در نیمه نخست این مسابقه، مژگان قریشی‌وند دو گل و فرزانه نصر هم یک گل برای آینده‌سازان […]

ینده سازان نجف آباد مهمانش را با شکست بدرقه کرد.
در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور تیم آینده سازان میهن نجف آباد امروز مقابل مهمانش همیاری شهرداری ارویمه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.
در نیمه نخست این مسابقه، مژگان قریشی‌وند دو گل و فرزانه نصر هم یک گل برای آینده‌سازان میهن به ثمر رساندند.
در نیمه دوم نیز وحیده ایثاری از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد تا نماینده اصفهان این مسابقه را با پیروزی پرگل ۴ بر صفر پشت سر بگذارد.
فاطه عادلی، شیدا تخت‌شا، وحیده ایثاری و الهام فرهمند در این مسابقه از داور کارت زرد گرفتند و شیدا تخت‌شا سه کارته شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد.
کوثر کمالی بازیکن آینده سازان که از قبل از ناحیه کمر مصدوم بود با برخوردی که بازیکن همیاری ارومیه با وی داشت، مصدومیتش تشدید شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و تعویض شد.
فرزانه نصر نیز که یکی از گل‌های آینده‌سازان را به ثمر رساند در اواخر مسابقه از ناحیه زانو آسیب دید .
آینده‌سازان میهن با این پیروزی ۱۷امتیازی شد و با توجه به شکست شهرداری سیرجان برابر ملوان بندرانزلی، جای این تیم را در رده دوم جدول رده‌بندی گرفت.
هم‌اکنون شهرداری بم با ۲۱ امتیاز و یک بازی کمتر در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد.

منبع:واحد مرکزی خبر- اصفهان