برنز عضو شورای شهر نجف آباد در مسابقات جهانی
برنز عضو شورای شهر نجف آباد در مسابقات جهانی

شهرام اله آبادی عضو شورای شهر نجف آباد در مسابقات جهانی تکواندو قهرمانی جهان، در سبک پومسه رده سنی بالاتر از چهل سال توانست گردن آویز برنز را از آن خود کند. به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هانمادانگ ۲۰۱۵ با حضور ۴۶۳۲ تکواندو کار از ۶۲ کشور جهان […]

شهرام اله آبادی عضو شورای شهر نجف آباد در مسابقات جهانی تکواندو قهرمانی جهان، در سبک پومسه رده سنی بالاتر از چهل سال توانست گردن آویز برنز را از آن خود کند.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هانمادانگ ۲۰۱۵ با حضور ۴۶۳۲ تکواندو کار از ۶۲ کشور جهان از روز پنجشنبه (۸ مردادماه) در شهر “پیون تگ” کره جنوبی آغاز شده است و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

در سومین روز این رقابت‌ها تیم ایران ۵ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز به دست آورد. در رشته “پال کیوکیپا” و در رده سنی ۴۰ تا ۵۹ سال، ابوالحسن شاهوردی طلا گرفت، نماینده مالزی دوم شد و مسعود طلایی و دیگر نماینده مالزی مشترکاً مدال برنز را به گردن آویختند.
در پومسه انفرادی رده سنی ۴۰ سال به بالا، محمدتقی حاتمی (از اصفهان) قهرمان شد، پومسه‌کار آلمانی عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و شهرام الله آبادی (از  نجف آباد ) به همراه نماینده چین تایپه مدال برنز گرفتند.

منبع:ایمنا