برگزاری آزمون معارف قرآن کریم در ۵ حوزه امتحانی نجف آباد
برگزاری آزمون معارف قرآن کریم در ۵ حوزه امتحانی نجف آباد

[box type=”shadow” ]همزمان با سراسر استان آزمون معارف قرآن کریم در ۵ حوزه امتحانی نجف آباد برگزار می شود.[/box]  به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد اظهار داشت: همزمان با سراسر استان آزمون معارف قرآن کریم در صبح روز جمعه ۷ خرداد ماه در ۵ حوزه […]

[box type=”shadow” ]همزمان با سراسر استان آزمون معارف قرآن کریم در ۵ حوزه امتحانی نجف آباد برگزار می شود.[/box]

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد اظهار داشت: همزمان با سراسر استان آزمون معارف قرآن کریم در صبح روز جمعه ۷ خرداد ماه در ۵ حوزه امتحانی نجف آباد برگزار می شود.

 حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی،تصریح کرد: با توجه به استقبال قرآن آموزان و همچنین در راستای رفاه حال شرکت کنندگان این آزمون در نقاط گوناگون شهرستان نجف آباد برگزار می شود.

وی افزود: کتابخانه آیت ا… حجی در نجف آباد، سالن اداره آموزش و پرورش، امامزاده ساره مریم(س) جوزدان و همچنین مکان هایی در شهر دهق و علویجه برای قرآن آموزانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند آماده سازی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین توسلی بیان داشت: در این آزمون تفسیر سوره یونس(ع) مدنظر است که منبع آن نیز کتاب تفسیر نمونه آیت ا… مکارم شیرازی می باشد.