برگزاری اولین همایش برای نویسندگان نجف آباد
برگزاری اولین همایش برای نویسندگان نجف آباد

همایش نویسندگان نجف آباد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ١٢ خرداد ماه در محل سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی شهرستان برگزار خواهد شد . به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد رییس اداره در گفت و گو با تنی چند از خبرنگاران مطبوعات شهرستان گفت […]

همایش نویسندگان نجف آباد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ١٢ خرداد ماه در محل سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی شهرستان برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد رییس اداره در گفت و گو با تنی چند از خبرنگاران مطبوعات شهرستان گفت : در راستای تجلیل و گرامیداشت مقام شامخ اهالی فکر ، فرهنگ و قلم ، اولین همایش نویسندگان نجف آباد برگزار می شود .

اقبال صالحی با اشاره به پتانسیل های فرهنگی و ادبی نجف آباد گفت : در بررسی و پژوهش یک ساله تاکنون ٨٣٠ نفر نویسنده در نجف آباد شناسایی و ثبت اطلاعات شده اند که ٢۴٣ نفر زن و ۵٨٧ نفر مرد هستند .

وی با تفکیک موضوعی  کتب چاپ شده نویسندگان نجف آباد گفت : از این نویسندگان تاکنون ٢٢٧٨ عنوان کتاب چاپ و منتشر شده است که موضوع دین و ادبیات و تاریخ بیشترین عناوین را  به خود اختصاص داده است .

صالحی با اشاره به این که ٣١ نفر از این نویسندگان  بالای ١٠ عنوان و برخی تا ۴٢ عنوان کتاب چاپ  کرده اند گفت : در این همایش از ۴٠ نفر نویسنده شاخص شهرستان تجلیل خواهد شد .

وی با اعلام حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان و مسئولان شهرستان در این همایش گفت : این همایش با همکاری موسسه فرهنگی هنری فرهنگ سازان معاصر و دانشگاه علمی کاربردی نجف آباد  برگزار می شود .

اقبال صالحی برگزاری نمایشگاه کتاب  ناشران شهرستان و رونمایی از چندین  جلد کتاب جدید را از برنامه های جنبی این همایش عنوان نمود