برگزاری اولین کنسرت رسمی موسیقی در نجف آباد توسط احسان خواجه امیری
برگزاری اولین کنسرت رسمی موسیقی در نجف آباد توسط احسان خواجه امیری

اولین کنسرت رسمی و کامل موسیقی سالهای اخیر در نجف آباد را احسان خواجه امیری خواننده جوان پاپ کشور،دوازدهم و سیزدهم بهمن ماه در سالن شهروند طی سه سانس و با استقبال نزدیک به ۲۵۰۰ نفر از علاقه مندان این شهر و برخی شهرهای اطراف برگزار کرد.   به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری در […]

اولین کنسرت رسمی و کامل موسیقی سالهای اخیر در نجف آباد را احسان خواجه امیری خواننده جوان پاپ کشور،دوازدهم و سیزدهم بهمن ماه در سالن شهروند طی سه سانس و با استقبال نزدیک به ۲۵۰۰ نفر از علاقه مندان این شهر و برخی شهرهای اطراف برگزار کرد.

 


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری در این برنامه متفاوت که تبیلغات آن تنها به صورت پیامکی و اینترنتی برگزار شد، علاقه مندان پس از تهیه اینترنتی بلیط های کنسرت(+۵۵هزارتومان)، امکان استفاده از برنامه های این گروه هنری که با همراهی ۱۰ نوازنده سازهای مختلف با خواننده آن همراه بود را پیدا کردند.
این کنسرت موسیقی با مجوز شورای تامین شهرستان،اجازه رسمی از دفتر موسیقی وزارت ارشاد،انجام هماهنگی های لازم با اداره اماکن،ارشاد و دیگر ارگان های مسئول نجف آباد در فضایی آرام و به دور از مسائل حاشیه ای برگزار شد و به اذعان بسیاری از هنرمندان و فعالین عرصه موسیقی می تواند به عنوان یک الگوی موفق در سطح استان و حتی کشور از نظر نظم و انضباط برگزاری و کیفیت آثار ارائه شده مطرح شود.
احسان خواجه امیری که در اولین کنسرتش در نجف آباد طی هر سانس بیش از ده نمونه کار مختلف را اجرا کرد در هر سه سانس با تشکر ویژه از شهرداری و دیگر مسئولان مرتبط در نجف آباد به خاطر فراهم کردن شرایط برگزاری چنین برنامه ای، امکانات و زیر ساخت های فراهم شده در سالن شهروند را کم نظیر و در حد سالن های مجهز کشور و استان دانست.

اجرای جدید ترین آلبوم احسان خواجه امیری،تک نوازی موسیقی و مروری بر آثار قدیمی تر این خواننده دیگر بخش های این کنسرت را که توسط شرکت چکاوک زنده رود یکی از فعالین عرصه تولید و پخش آثار موسیقی استان اجرا شد را تشکیل میداد.