برگزاری جشنواره مسابقات والیبال و فوتسال بسیج استان در نجف آباد
برگزاری جشنواره مسابقات والیبال و فوتسال بسیج استان در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به مناسبت هفته تربیت‌بدنی مسابقات استانی والیبال و فوتسال بسیج استان در شهرستان نجف‌آباد با حضور ورزشکارانی از نواحی مختلف استان برگزار شد. این مسابقات در دو رشته والیبال و فوتسال برگزار شد که در رشته والیبال ۹ تیم از نواحی کاشان، نجف آباد، امام رضا(ع)، امام صادق (ع)، […]

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به مناسبت هفته تربیت‌بدنی مسابقات استانی والیبال و فوتسال بسیج استان در شهرستان نجف‌آباد با حضور ورزشکارانی از نواحی مختلف استان برگزار شد.

این مسابقات در دو رشته والیبال و فوتسال برگزار شد که در رشته والیبال ۹ تیم از نواحی کاشان، نجف آباد، امام رضا(ع)، امام صادق (ع)، لنجان، خوانسار، اردستان، سمیرم و شهرضا به رقابت پرداختند، که در پایان تیم ناحیه نجف‌آباد به مقام اول، تیم ناحیه امام رضا(ع) به مقام دوم و تیم ناحیه کاشان به مقام سومی این رقابت‌ها دست پیدا کردند.

در مسابقات فوتسال که بین ۱۳ تیم از نواحی نایین، نجف آباد، فریدن، چادگان، گلپایگان، فریدونشهر، برخوار، تیران و کرون،  شاهین‌شهر،  مبارکه، خمینی‌شهر، درچه و نطنز برگزار شد.

تیم فوتسال ناحیه نایین مقام اول، تیم فوتسال ناحیه نجف‌آباد مقام دوم و تیم فوتسال ناحیه فریدن مقام سومی این رقابت‌ها را به‌دست آوردند.

اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولین شهرستان، فرماندهی ناحیه سپاه نجف‌آباد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان،‌ جانشین ناحیه، رئیس هیئت فوتبال بسیج استان و جمعی از پیشکسوتان استان برگزار شد که در پایان به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی، تندیس قهرمانی و لوح قهرمانی اهدا شد.