برگزاری جلسه شورای اداری نجف آباد با حضور استاندار
برگزاری جلسه شورای اداری نجف آباد با حضور استاندار

در جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد که ساعت ۳عصر شنبه پانزدهم مهر ماه به میزبانی سالن شهروند برگزار خواهد شد، رسول زرگرپور استاندار اصفهان به عنوان ارشد ترین نماینده دولت در استان، حکم تایید شده شهردار نجف آباد توسط وزیر کشور را به مسعود منتظری رسما ابلاغ خواهد کرد. در این جلسه که مانند […]

در جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد که ساعت ۳عصر شنبه پانزدهم مهر ماه به میزبانی سالن شهروند برگزار خواهد شد، رسول زرگرپور استاندار اصفهان به عنوان ارشد ترین نماینده دولت در استان، حکم تایید شده شهردار نجف آباد توسط وزیر کشور را به مسعود منتظری رسما ابلاغ خواهد کرد.

در این جلسه که مانند همیشه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، مسئولان ارشد شهرستان و اصحاب رسانه در کنار جمعی از مدیران و پرسنل شهرداری برگزار خواهد شد، از زحمات و تلاش های اعضای شورای چهارم نجف آباد هم تقدیر به عمل خواهد آمد.

در جلسات شورای اداری که بدون حضور شهروندان برگزار می شود، مدیرانی که در فاصله جلسه قبلی تا نشست فعلی، مسئولیتی را پذیرفته اند، به صورت رسمی به حاضرین معرفی می شوند که با توجه به امضای حکم شهردار نجف آباد توسط وزیر کشور، شخص استاندار به عنوان ارشد ترین نماینده دولت در استان، این وظیفه را بر عهده دارد.

در مجموعه قوانین فعلی علاوه بر نجف آباد، حکم شهرداران اصفهان، خمینی شهر و کاشان هم به عنوان شهرهایی با جمعیت بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر توسط وزیر کشور امضاء می شود و در فاصله انتخاب این مدیران توسط مجموعه شورای شهر تا تایید نهایی حکم توسط وزیر، شهرداران منتخب از نظر قانون نیز محدودیتی برای فعالیت نخواهند داشت و ابلاغ این احکام را به نوعی می توان تشریفاتی دانست.

در این برنامه، فرماندار شهرستان در جایگاه معاون استاندار محوریت برگزاری جلسه و دعوت از شرکت کنندگان را بر عهده دارد و شهرداری نجف آباد به عنوان متولی مجموعه فرهنگسرای خارون و سالن شهروند، حکم میزبان جلسه شورای اداری را دارد.