برگزاری جلسه مشترک  ائمه جماعات و اعضای هیات امناء مساجد نجف آباد
برگزاری جلسه مشترک  ائمه جماعات و اعضای هیات امناء مساجد نجف آباد

خبرگزاری ایمنا: در آستانه ماه محرم ائمه جماعات و اعضای هیات امناء بیش از صدو شصت مسجد نقاط مختلف نجف آباد در جلسه ای به میزبانی مسجد امام جعفر صادق (ع) یزدانشهر این شهرستان به بررسی مشکلات و مسائل مربوط به مساجد در کنار ویژه برنامه های ایام محرم پرداختند. به گزارش خبرنگار ایمنا در […]

خبرگزاری ایمنا: در آستانه ماه محرم ائمه جماعات و اعضای هیات امناء بیش از صدو شصت مسجد نقاط مختلف نجف آباد در جلسه ای به میزبانی مسجد امام جعفر صادق (ع) یزدانشهر این شهرستان به بررسی مشکلات و مسائل مربوط به مساجد در کنار ویژه برنامه های ایام محرم پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا در این جلسه که به صورت فصلی برگزار می شود امام جمعه،نماینده مردم در مجلس و تعدادی دیگری از مسئولان نجف آباد سخنرانی کرده و به بیان شرایط خاص کشور،شهرستان و راهکار های غلبه بر معضلات فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی پرداختند.

توزیع بروشور های دستگاه های اجرایی مختلف که به اطلاع رسانی در خصوص موارد مختلف می پرداخت در کنار نوحه سرایی مداحان و پخش کلیپ تصویری از فعالیت های فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق (ع) از جمله برنامه های جانبی این جلسه به شمار می آیند.

لازم به ذکر است که این جلسه هر سه ماه یک بار به میزبانی یکی از مساجد شهرستان برگزار می شود و با توجه به حضور تعداد گسترده ای از ائمه جماعات و اعضای هیات امناء مساجد به عنوان افراد تاثیر گزار در محله های مختلف همواره مورد توجه ویژه مسئولان شهرستان قرار داشته است به طوریکه ادارات مختلف از فرصت به وجود آمده جهت اطلاع رسانی عمومی و بیان کارهای انجام شده در قالب سخنرانی بهره می گیرند.