برگزاری دوره آموزشی بهداشت مواد غذایی ویژه اصناف نجف آباد
برگزاری دوره آموزشی بهداشت مواد غذایی ویژه اصناف نجف آباد

با همکاری شبکه بهداشت و درمان و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان نجف آباد دو دوره همایش آموزش مسائل بهداشتی ویژه فعالین حوزه فست فود و رستوران داران و اغذیه فروشان به میزبانی سالن ابن سینا با حضور نزدیک به شصت نفر برگزار شد. در این همایش ها که از ساعت پانزده تا نوزده […]

با همکاری شبکه بهداشت و درمان و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان نجف آباد دو دوره همایش آموزش مسائل بهداشتی ویژه فعالین حوزه فست فود و رستوران داران و اغذیه فروشان به میزبانی سالن ابن سینا با حضور نزدیک به شصت نفر برگزار شد.
در این همایش ها که از ساعت پانزده تا نوزده ادامه داشت،کارشناسان بهداشت محیط و اغذیه در مواردی مانند طبخ غذا، نوع مواد مصرفی،نوع طبخ کردن، شرایط نگهداری مواد اولیه مورد استفاده و یا طبخ شده،شرایط کارگران و محیط کار به ارائه نکات مورد نیاز فعالین این حوزه ها پرداختند.
لازم به ذکر است با توجه به استقبال نسبتا خوب اصناف از برگزاری چنین برنامه هایی که عمده وقت آن نیز به انجام پرسش و پاسخ اختصاص داده شد، قرار است این تجربه در ماههای آینده و در مورد دیگر اصناف فعال شهر نیز تکرار شود.
قرار است برای شرکت کنندگان در این مجموعه همایش ها مدارکی نیز مبنی بر گذراندن ساعات آموزشی صادر شود.
لازم به ذکر است که انجمن دفاع از حقوق مصرف کنندگان نجف آباد به عنوان یک سازمان مردم نهاد کار خود را طی ماههای اخیر در محل یکی از مغازه های مجاور اداره صنعت،معدن و تجارت نجف آباد در خیابان حضرت امام خمینی (ره) آغاز کرده است.

منبع خبر: najafabadnews.ir