برگزاری دیدار خصوصی مسئولان نجف آباد با مقام معظم رهبری
برگزاری دیدار خصوصی مسئولان نجف آباد با مقام معظم رهبری

چهار شنبه هفته جاری ،پیش از سخنرانی مقام معظم رهبری، پانزده نفر از مسئولان ارشد شهرستان همچون امام جمعه،فرماندار،نماینده مردم در مجلس و شهردار  در کنار بزرگانی مانند حجت الاسلام دری نجف آبادی، سرلشگر ایزدی،سردار امینی،محمود حجتی و اعضای شورای تامین استان به صورت خصوصی با رهبر انقلاب دیدار کردند. در این دیدار که با […]

چهار شنبه هفته جاری ،پیش از سخنرانی مقام معظم رهبری، پانزده نفر از مسئولان ارشد شهرستان همچون امام جمعه،فرماندار،نماینده مردم در مجلس و شهردار  در کنار بزرگانی مانند حجت الاسلام دری نجف آبادی، سرلشگر ایزدی،سردار امینی،محمود حجتی و اعضای شورای تامین استان به صورت خصوصی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

در این دیدار که با عمامه گذاری برای چهل نفر از طلاب نجف آبادی ساکن این شهر و یا مقیم سایر شهرها همراه بود، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی امام جمعه نجف آباد ضمن بیان برخی مشکلات و کمبود های شاخص شهرستان،این موارد را نیز به صورت کتبی تحویل مقام معظم رهبری دادند.

در بخش دیگر جلسه نیز که برخی بزرگان به دلیل بیماری امکان حضور در آن را پیدا نکرده بودند، استاد راعی دارنده نشان درجه یک هنری کشور در رشته قلم زنی، تابلوی قلم زنی که در آن اسماء الهی به شکل خورشیدی بر روی مس حکاکی شده بود را تحویل مقام معظم رهبری داد.

مقام معظم رهبری نیز در نشست مذکور نیز طی سخنان کوتاهی، از ابراز محبت مسئولان و مردم این شهرستان تقدیر کردند.