برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد در نجف آباد
برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد در نجف آباد

محمد امیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد درخصوص این مسابقات گفت: در این رقابت ها ۳۱ تیم از دانشگاه های سراسر کشور به مدت ۲۲ روز با یک دیگر به رقابت می پردازند. امیری افزود: دراین دوره از مسابقات برای اولین بار در ۳ دسته برگزار می شود که مسابقات دسته اول از […]

محمد امیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد درخصوص این مسابقات گفت: در این رقابت ها ۳۱ تیم از دانشگاه های سراسر کشور به مدت ۲۲ روز با یک دیگر به رقابت می پردازند.
امیری افزود: دراین دوره از مسابقات برای اولین بار در ۳ دسته برگزار می شود که مسابقات دسته اول از تارخ ۳/۵/۹۴ الی۸/۵/۹۴، دسته دوم از تاریخ ۱۰/۵/۹۴ الی ۱۶/۵/۹۴ و دسته سوم از تاریخ ۱۸/۵/۹۴ الی ۲۵/۵/۹۴ برگزار می گردد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با بیان اینکه ۴۵۰ ورزشکار، مربی و داور از استان‌های مختلف میهمان این واحد دانشگاهی هستند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بهترین امکانات و فضاهای ورزشی را در بین واحدهای دانشگاه آزاد در اختیار دارد.
امیری خاطر نشان کرد: ظرفیت بالای این دانشگاه در برگزاری مسابقات ورزشی موجب شده تا در سال های اخیر میزبانی سه دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و مسابقات و تورنمنت های مختلف را برعهده داشته است.

منبع:ایمنا