برگزاری مسابقه حفظ جز۳۰ قرآن در نجف آباد
برگزاری مسابقه حفظ جز۳۰ قرآن در نجف آباد

اقبال صالحی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: کلاس و مسابقه حفظ جز سی ام قرآن کریم ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری اداره اوقاف شهرستان برگزار می شود. وی افزود: در حال حاضر کلاس حفظ در کانون های فرهنگی هنری برگزار […]

اقبال صالحی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: کلاس و مسابقه حفظ جز سی ام قرآن کریم ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری اداره اوقاف شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: در حال حاضر کلاس حفظ در کانون های فرهنگی هنری برگزار می شود و مسابقه آن نیمه تیرماه سال جاری برگزار و از برترین ها تقدیر می شود.

صالحی ادامه داد: طرح تفسیر قرآن کریم و ارائه مطالب اخلاقی و اقتصادی از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان کانون های مساجد است که از مجریان این طرح حمایت می شود.

وی از افتتاح طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نجف آباد خبرداد و گفت: ۸۰ کانون فرهنگی هنری این شهرستان مجری طرح اوقات فراغت آسمانی ها هستند که این طرح هفته آینده  آغاز  می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد یادآورشد: جلسه افتتاحیه در دفتر امام جمعه نجف آباد برگزار می شود.