برگزاری نشست صمیمی مدیر کل کتابخانه های استان با کتابداران نجف آباد
برگزاری نشست صمیمی مدیر کل کتابخانه های استان با کتابداران نجف آباد

غلامرضا یاوری مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان در روزهای اخیر ضمن بازدید از کتابخانه های سطح شهر نجف آباد، در نشستی صمیمی با کتابداران این شهر از نزدیک با مهمترین مشکلات و معضلات موجود در این عرصه آشنا شد.  در این دیدار که با بازدید از ۹ کتابخانه عمومی نجف آباد همراه بود […]

غلامرضا یاوری مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان در روزهای اخیر ضمن بازدید از کتابخانه های سطح شهر نجف آباد، در نشستی صمیمی با کتابداران این شهر از نزدیک با مهمترین مشکلات و معضلات موجود در این عرصه آشنا شد.
 در این دیدار که با بازدید از ۹ کتابخانه عمومی نجف آباد همراه بود کتابداران ضمن تشریح نحوه ارائه خدمات مختلف به علاقه مندان در این شهر، پیشنهادات اجرایی خود جهت هر چه بهتر شدن این روند را به مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ارائه دادند.
لازم به ذکر است که نجف آباد طی سالهای اخیر علیرغم مشکلات موجود توانسته خود را به عنوان یکی از شهرستان های برتر استان در زمینه هایی مانند تعداد اعضای کتابخانه های عمومی، میزان اهدای کتاب توسط خیرین، ثبت رکورد بیشترین تعداد ثبت نام اعضاء جدید در یک باب کتابخانه عمومی و مقام های مختلف در مسابقات فرهنگی طول سال را از آن خود کند.

منبعخبر: najafabadnews.ir