برگزاری نشست های معرفتی پرسمان در نجف آباد
برگزاری نشست های معرفتی پرسمان در نجف آباد
در این نشست‌ها، چالش‌های فکری و اجتماعی زندگی در عصر جدید با حضور کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه به صورت پرسش و پاسخ بررسی می شود.

برگزاری نشست های معرفتی پرسمان در نجف آباد

حوزه:حجت الاسلام محمود احمدیان، مسئول گروه جهادی تبلیغی علمدار از برگزاری سلسله نشست‌های معرفتی پرسمان ویژه ماه مبارک رمضان، در شهرستان نجف آباد خبر داد و گفت: در این نشست‌ها، چالش‌های فکری و اجتماعی زندگی در عصر جدید با حضور کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه به صورت پرسش و پاسخ بررسی می شود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این نشست‌ها، ادامه داد: نشست‌ها ویژه خواهران و برادران در ۱۲ موضوع طی ۱۲ جلسه، ساعت ۱۸:۳۰، از ۱۵ رمضان آغاز و تا ۲۹ رمضان در حوزه علمیه الحجه(عج) واقع در نجف آباد، خیابان امام خمینی(ره) برگزار می‌گردد.

احمدیان اضافه کرد: نشاط و شادابی در زندگی، شیوه‌های دعوت به خوبی، فاصله معنویت‌های نوظهور تا عرفان ناب، دغدغه‌های تربیت فرزند در دنیای امروز، سیر و سلوک در سیره علوی، بررسی مسائل سیاسی روز، جنگ رسانه‌ای و کنترل اذهان، غرب بدون روتوش، ارتباط و تعامل با نوجوانان، تاثیر عوامل ماورایی در زندگی، مدعیان دروغین و عوامل پایداری عشق در خانواده؛ موضوعاتی هستند که هر روز توسط کارشناس آن موضوع در قالب پرسش و پاسخ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مسئول گروه جهادی تبلیغی علمدار در پایان تصریح کرد: هدف برگزاری این پرسمان‌ها ارتقا بخشی سطح تفکر جامعه‌ی امروز و شبهه زدایی از اذهان عمومی است.

شبهه افکنی

نشست های پرسمان

نجف آباد نیوز