برگزاری همایش رفتگران طبیعت در علویجه+ تصاویر
برگزاری همایش رفتگران طبیعت در علویجه+ تصاویر

یازدهمین همایش انجمن رفتگران ایران با حضور انجمن های اصفهان ، سمیرم و علویجه روز جمعه  یکم مرداد با همکاری شهرداری و شورای اسلامی علویجه در محل پارک تفریحی نابر برگزار گردید. در این مراسم که  نجاریون رییس انجمن رفتگران ایران، شهردار و اعضای شورای اسلامی علویجه نیز حضور داشتند قسمت هایی از منطقه نابر […]

یازدهمین همایش انجمن رفتگران ایران با حضور انجمن های اصفهان ، سمیرم و علویجه روز جمعه  یکم مرداد با همکاری شهرداری و شورای اسلامی علویجه در محل پارک تفریحی نابر برگزار گردید.

در این مراسم که  نجاریون رییس انجمن رفتگران ایران، شهردار و اعضای شورای اسلامی علویجه نیز حضور داشتند قسمت هایی از منطقه نابر و اطراف امام زاده پاکسازی شد. نجاریون در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و مردم بافرهنگ علویجه اهداف این انجمن را پاکسازی ایران از زباله و فرهنگ سازی نریختن زباله در طبیعت عنوان نمود.

شهردار علویجه نیز در این مراسم با تشکر از سید زاده مسئول انجمن رفتگران علویجه از پیشگامی علویجه در ترویج فرهنگ طبیعت پاک خبر داد و طرح تفکیک زباله از مبداو همکاری در برگزاری چنین برنامه هایی را نشانه علاقه مندی مردم علویجه در داشتن محیطی پاک و عاری از زباله عنوان نمود.

ووشو کاران هیئت ووشو و اعضای کانون پرورش فکری کودکان  نوجوانان نیز اقدام به اجرای برنامه های ورزشی و هنری نمودند.

منبع خبر: کانال تلگرامی «علویجه به روایت تصویر»