برگزاری کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات در دانشگاه آزاد نجف‌آباد
برگزاری کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات در دانشگاه آزاد نجف‌آباد

کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با محور‌های مدیریت استراتژیک در سازمان‌های خدماتی، قابلیت‌های پویا و نوآوری‌های مدل‌های مدیریت استراتژیک خدمت، کنترل استراتژیک در سازمان‌های خدماتی و استراتژیک‌های همکاری و مشارکت برگزار شد. رئیس دانشگاه آزاد نجف‌آباد در آیین افتتاحیه کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات گفت: اینکه برخی فکر می‌کنند […]

کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با محور‌های مدیریت استراتژیک در سازمان‌های خدماتی، قابلیت‌های پویا و نوآوری‌های مدل‌های مدیریت استراتژیک خدمت، کنترل استراتژیک در سازمان‌های خدماتی و استراتژیک‌های همکاری و مشارکت برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد نجف‌آباد در آیین افتتاحیه کنفرانس ملی مدیریت راهبردی خدمات گفت: اینکه برخی فکر می‌کنند که مدیریت باید در انحصار دولت باشد تفکر صحیحی نیست البته بخشی از مدیریت به عهده دولت است ولی اگر به بخش خصوصی مجال داده شود خواهیم دید که چه توانایی‌هایی دارند.

دکتر سید محمد امیری ادامه داد: از بارز‌ترین و محسوس‌ترین نمونه‌های این موضوع همین دانشگاه آزاد اسلامی است که بدون دریافت کوچک‌ترین کمک دولتی به بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل شده است و بالغ بر ۵ میلیون نفر فارغ التحصیل دارد. در ایران منابع بسیار خوبی وجود دارد که در صورت مدیریت صحیح، می‌توان به بهترین شکل ممکن از آن‌ها استفاده کرد.

وی گفت: اینکه مشکلات را به دیگران محول کنیم و بار مشکلات را بر دوش دیگران بگذاریم کار پسندیده‌ای نیست. هرکس باید دین خود را به نحو احسن ادا کند. مطمئنا دانشگاه آزاد اسلامی هم در این زمینه مسئولیتی دارد که باید به بهترین شکل آن را به انجام برساند که بخش بزرگی از این مسئولیت، تربیت مدیران با تجربه و آمادهٔ پذیرفتن مسئولیت برای فردای ایران اسلامی است و قطعا با تربیت نسل جدید مدیران موفق و فراهم کردن بستر مناسب برای شکوفا شدن استعداد آن‌ها آیندهٔ مطمئن و بهتری را برای آن‌ها ترسیم خواهیم کرد.

منبع:آنا