برگزاری یادواره ۱۱۹ شهید علویجه
برگزاری یادواره ۱۱۹ شهید علویجه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: در جوار امامزاده شمس الدین محمد(ع) علویجه یادوراه ۱۱۹ شهید این شهر برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: در روز جمعه ۲۳ بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء : در جوار امامزاده شمس الدین محمد(ع) علویجه یادوراه ۱۱۹ […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: در جوار امامزاده شمس الدین محمد(ع) علویجه یادوراه ۱۱۹ شهید این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: در روز جمعه ۲۳ بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء : در جوار امامزاده شمس الدین محمد(ع) علویجه یادوراه ۱۱۹ شهید شهر علویجه برگزار گردید.
وی در ادامه تصریح کرد: در این یادواره آیت ا… طباطبایی نژاد نماینده محترم ولی فقیه در استان اصفهان، جمعی از مسئولین شهرستان و خانواده های معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز حضور داشتند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در ادامه افزود: همچنین در حاشیه این یادواره نیز با تاکید آیت ا… طباطبایی نژاد مقرر شد تا شورای شهر، شهرداری، راه و شهرسازی و دیگر ادارات مرتبط با شهرسازی پروژه اتمام بلوار این امامزاده واجب التعظیم را که به شهر علویجه منتهی می شود را در دستور کار خود قرار دهند و هر چه زودتر آن را به اتمام و مورد بهره برداری قرار دهند.
حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی در ادامه بیان کرد: ایشان از برادران بزرگوار امام رضا(ع) هستند و آستان امامزاده شمس الدین محمد (علیه السلام) دربالای کوهی مشرف به شهر شهرستان نجف آباد، بخش مهردشت، شهر علویچه واقع شده است.

منبع:ایمنا