بر زمین ماندن ۸هزار کارت ملی هوشمند در نجف آباد
بر زمین ماندن ۸هزار کارت ملی هوشمند در نجف آباد

ایرنا: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نجف آباد گفت: کارت ملی هوشمند هشت هزار نفر از مردم این شهرستان در دفاتر خدمات ارتباطی نگهداری می شود و به رغم ابلاغ ، صاحبان آنها برای دریافت این کارت ها اقدام نکرده اند. مجید میری جمعیت این شهرستان را حدود ۳۳۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: از […]

ایرنا: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نجف آباد گفت: کارت ملی هوشمند هشت هزار نفر از مردم این شهرستان در دفاتر خدمات ارتباطی نگهداری می شود و به رغم ابلاغ ، صاحبان آنها برای دریافت این کارت ها اقدام نکرده اند.

مجید میری جمعیت این شهرستان را حدود ۳۳۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: از شهریور ۹۳ که طرح تعویض کارت های ملی در این شهرستان آغاز شده تاکنون بیش از ۱۰۱ هزار و ۶۰۰ نفر از مردم نجف آباد معادل ۴۵درصد جمعیت شهرستان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نجف آباد افزود: در این شهرستان ۶ مرکز امور مربوط به تعویض کارت های ملی قدیمی به کارت های ملی هوشمند را برعهده دارند و بزودی ۲ دفتر نیز در منطقه مهردشت در شهرهای دهق و علویجه برای ارائه این خدمات راه اندازی می شود.
وی از اتمام اعتبار کارت های ملی قدیمی تا پایان سال جاری خبر داد و در خصوص طرح تعویض شناسنامه های دست نویس با شناسنامه های مکانیزه گفت: شهروندان برای تعویض شناسنامه های خود بموقع اقدام کنند.
وی در ادامه آمار متولدین در این شهرستان تا پایان مهر امسال را سه هزار و ۴۲۲ نوزاد اعلام کرد و افزود: یک هزار و ۷۷۱ نفر از آنها پسر و یکهزار و ۶۵۱ نفر دختر هستند.
طی همین مدت ۹۶۲ نفر در این شهرستان فوت شدند که ۵۱۹ نفر مرد و ۴۴۳ نفر زن بودند.