بزرگداشت پور احمد
بزرگداشت پور احمد

سینمای نو: برنامه بزرگداشت‌های این دوره جشنواره حسنات به دو کارگردان سینما و تلویزیون از خطه زاینده رود اختصاص داده شده است و خالقان «قصه‌های مجید» و «روزی‌روزگاری» که علاوه بر فعالیت حرفه‌ای، فیلم‌های کوتاه مهمی نیز در کارنامه آنها به چشم می‌خورد، از سوی دست‌اندرکاران جشنواره و جوانان علاقه‌مند به سینما  تجلیل خواهند شد. […]

سینمای نو: برنامه بزرگداشت‌های این دوره جشنواره حسنات به دو کارگردان سینما و تلویزیون از خطه زاینده رود اختصاص داده شده است و خالقان «قصه‌های مجید» و «روزی‌روزگاری» که علاوه بر فعالیت حرفه‌ای، فیلم‌های کوتاه مهمی نیز در کارنامه آنها به چشم می‌خورد، از سوی دست‌اندرکاران جشنواره و جوانان علاقه‌مند به سینما  تجلیل خواهند شد.

کیومرث پوراحمد (متولد ۲۵ آذر ۱۳۲۸، نجف‌آباد اصفهان) کارگردان مطرح سینما و تلویزیون است که چند اثر مهم او همچون قصه‌های مجید، خواهران غریب، سرنخ و اتوبوس شب در دهه‌های مختلف از نقاط عطف تلویزیون و سینما به شمار می‌رود. بزرگداشت پوراحمد در این دوره جشنواره حسنات با عنوان «سپیدار سینما» برپا خواهد شد.

امرالله احمدجو (متولد ۱ دی ۱۳۳۲، میمه اصفهان) سازنده فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی متعددی بوده و یکی از مهم‌ترین آثار دهه‌های اخیر تلویزیون (روزی روزگاری) را ساخته است. بزرگداشت احمدجو در این دوره جشنواره حسنات با عنوان «روزی روزگاری امرالله احمدجو» برپا خواهد شد.

ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، به دبیری رسول صدرعاملی، ۱۵ تا ۱۸ اسفند ماه برگزار خواهد شد و کانون نشر و ترویج فرهنگ اسلامی حسنات اصفهان با همکاری بنیاد سینمایی فارابی برپاکننده آن است.