بستری شدن ۹۱ بیمار کرونایی در نجف‌آباد
بستری شدن ۹۱ بیمار کرونایی در نجف‌آباد
رییس بیمارستان شهید محمد منتظری نجف‌آباد گفت: در حال حاضر 150تخت در این بیمارستان به پذیرش بیماران کرونایی اختصاص داده شده که از این تعداد تاکنون 91بیمار بستری شده‌اند.

بستری شدن ۹۱ بیمار کرونایی در نجف‌آباد

رییس بیمارستان شهید محمد منتظری نجف‌آباد گفت: در حال حاضر ۱۵۰تخت در این بیمارستان به پذیرش بیماران کرونایی اختصاص داده شده که از این تعداد تاکنون ۹۱بیمار بستری شده‌اند.

عبدالله عسگری در نشست خبری که به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: ۴۰تخت بیمارستان نیز به بخش زایمان و NICU اختصاص پیدا کرده و هم‌زمان درمانگاه بیمارستان نیز به صورت کاملا جداگانه از بخش کرونا، با حضور پزشکان عمومی و متخصص به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

عسگری اکسیژن را یکی از نیازهای مهم بیماران کرونایی دانست و گفت: اگر در شرایط عادی تمامی ۱۹۴تخت ما اشغال می‌شد، حداکثر به ۲۰۰لیتر اکسیژن در دقیقه نیاز داشتیم ولی در حال حاضر با وجود تنها ۹۱ بیمار کرونایی و تولید بیش از هزار لیتر اکسیژن توسط دو دستگاه موجود در بیمارستان، باز هم در شرایطی مجبور به استفاده از کپسول هستیم.

وی از خرید یک مخزن برای حل بخشی از کمبودهای بیمارستان خبر داد و اضافه کرد: از مهم‌ترین نیازهای کنونی بیمارستان می‌توان به یکصد تخت با ارزش هر تخت ۲۰میلیون تومان، پنجاه مونیتور به ارزش هر عدد ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان و ۱۰ ونتیلاتور با قیمت ۳۵۰میلیون تومان در نمونه‌های داخلی و بیش از ۷۰۰میلیون تومان برای نمونه‌های خارجی اشاره کرد.

تهیه و تحویل بیش از یکصد کپسول اکسیژن توسط خیران و اهدا به بیمارستان دیگر خبری بود که مدیر بیمارستان شهید محمد منتظری با بیان آن گفت: متاسفانه با مشکل حقوق معوقه کارکنان نیز مواجه هستیم که این موضوع به صورت کشوری توسط وزیر دنبال می‌شود و در کنار آن مشکل افزایش شدید هزینه‌ها را هم داریم به طوری‌که هر بیمار روزانه به طور متوسط ۳۰۰ هزار تومان برای بیمارستان هزینه دارد.

نشست خبری ستاد اطلاع رسانی کرونا نجف آباد

نشست خبری ستاد اطلاع رسانی کرونا نجف آباد

بستری شدن ۹۱ بیمار کرونایی در نجف‌آباد