بسته اخبار کوتاه شهر
بسته اخبار کوتاه شهر

امانتداری ۱۵ میلیونی کارگر کشتارگاه یکی از کارگران کشتارگاه نجف آباد صبح دیروز، چندین چک و مقداری مبالغ نقد را به مجموع ارزش ۱۵ میلیون تومان را پس از پیدا کردن به صاحب آن بازگرداند. مسئولان وعده داده اند از این فرد قدردانی لازم صورت گیرد.  دومین فرهنگ سرا در نجف آباد ساخته می شود […]

امانتداری ۱۵ میلیونی کارگر کشتارگاه

یکی از کارگران کشتارگاه نجف آباد صبح دیروز، چندین چک و مقداری مبالغ نقد را به مجموع ارزش ۱۵ میلیون تومان را پس از پیدا کردن به صاحب آن بازگرداند. مسئولان وعده داده اند از این فرد قدردانی لازم صورت گیرد.

 دومین فرهنگ سرا در نجف آباد ساخته می شود

همزمان با انجام تعمیرات اساسی در کتابخانه شهید محمد منتظری امیر آباد که تا قبل از آغاز سال تحصیلی ادامه خواهد داشت، قرار است این مجموعه پس از خارون به عنوان دومین فرهنگ سرای شهر مورد استفاده قرار گیرد.

نمایشگاه امپرسیونیسم در خانه هنرمندان

نمایشگاه آثار نقاشی فرشته مهدیه که از شانزدهم ماه جاری کار خود را در محل خانه هنرمندان در سه راهی امید آغاز کرده تا ۲۱ هر روز از ساعت ۴ و نیم الی شب میزبان علاقه مندان خواهد بود.

ارائه انواع مشاوره به ۱۳۰۰ مراجعه کننده انجمن خیریه دیابت جنان

طی یک سال گذشته به حدود هزار و ۳۰۰ نفر از مراجعه کنندگان انجمن انواع مشاوره های تغذیه در دیابت، برنامه غذایی و توصیه های مختلف پیرامون کنترل اضافه وزن ارائه شده است.

رکورد ۱۰ هزار نفری باغ بانوان از لحاظ بازدید ماهانه

در حالی که طی سال گذشته مجموعا نزدیک به ۲۴ هزار نفر از برنامه های مختلف باغ بانوان استفاده کردند، به دنبال انجام برخی اقدامات زیرساختی و تدوین برنامه های فرهنگی و هنری مختلف،طی اردیبهشت امسال نزدیک به ۱۰ هزار نفر در این مجموعه حضور پیدا کرده اند.

سردرگمی مردم بین شهرداری و نظام مهندسی

به دنبال ابلاغ بخشنامه ای جدید از سوی استانداری،کسانی که منزل مسکونی آنها فاقد تاییدیه نظام باشد امکان دریافت انشعاب گاز را پیدا نخواهند کرد و این امر در حالی است که تمامی آنها مبالغی را به شهرداری به عنوان حق اجازه ساخت پرداخت کرده اند.

دارالقرآن الکریم صاحب باشگاه فرهنگ ورزشی شد

باشگاه فرهنگی ورزشی علم الهدی به عنوان یکی از زیر مجموعه های دارالقرآن الکریم در خیابان شیخ بهایی کار خود را در رشته های ورزشی مختلف مانند فوتبال،بدمینتون،شنا،ژیمناستیک،کاراته،تکواندو،کونگ فو ۲۱،پارکو،دفاع شخصی و آمادگی جسمانی آغاز کرد.

اجرای نمایش تنبل حمومی

نمایش تنبل حمومی کاری از امیر قیطاسی از ۲۰ تا ۲۶ خرداد ماه در سالن شهید آوینی یزدانشهر به روی صحنه خواهد رفت. علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به خانه هنرمندان مراجعه کنند.

تاثیر مثبت تابلوهای فرهنگ شهروندی بر فرهنگ زباله مردم

همزمان با بالا رفتن بیش از ۱۰۰ تابلو فرهنگ شهروندی در نقاط مختلف شهر با موضوع رعایت بهداشت و فرهنگ بیرون گذاشتن زباله در سطح شهر، بر طبق اعلام مسئولان میزان ناهنجاری های در این زمینه به صورت محسوسی کاهش پیدا کرده است.

آموزش رایگان قایقرانی در شهر شادی

هیات قایقرانی با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری برنامه آموزش رایگان قایقرانی را در ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه سال جاری ویژه آقایان و خانم ها به میزبانی دریاچه مصنوعی شهر شادی برگزار خواهد کرد.