بلاتکلیفی اولین پروژه گردشگری دانش محور کشور در گلدشت
بلاتکلیفی اولین پروژه گردشگری دانش محور کشور در گلدشت

ضا جلالی  در مورد وضعیت کنونی تنها مجموعه گردشگری دانش‌محور کشور  اظهار کرد: با کمال تاسف مشکل کمبود منابع آبی پایدار و عدم هماهنگی لازم بین نهادهای مربوطه، طی ۲۰ ماه گذشته روند اجرایی پروژه مزبور را کند کرده و تداوم این وضعیت، عدم رسیدگی و مدیریت و همکاری مجدانه مسئولان مربوطه سرنوشت این پروژه عظیم […]

ضا جلالی  در مورد وضعیت کنونی تنها مجموعه گردشگری دانش‌محور کشور  اظهار کرد: با کمال تاسف مشکل کمبود منابع آبی پایدار و عدم هماهنگی لازم بین نهادهای مربوطه، طی ۲۰ ماه گذشته روند اجرایی پروژه مزبور را کند کرده و تداوم این وضعیت، عدم رسیدگی و مدیریت و همکاری مجدانه مسئولان مربوطه سرنوشت این پروژه عظیم را در هاله‌ای از ابهام و تردید قرار داده است.

وی افزود: یکی از بهترین راه‌های خروج از بن‌بست اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در هر منطقه و کشور، ایجاد و توسعه گردشگری و مجموعه‌های هدف‌دار است.

مدیر پروژه مجموعه گردشگری بام شهر تصریح کرد: با توجه به اساس فکری و زیربنایی خاص مجموعه گردشگری بام شهر اصفهان، لزوم توجه بیش از پیش مجموعه‌ها و نهادهای متولی امر گردشگری ضروری است.

وی اعتبار کلی لازم این پروژه را ۵۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاز دوم پیش‌بینی شده است.

گفتنی است، مجتمع بزرگ گردشگری بام شهر در ۱۸ کیلومتری غرب اصفهان و در دامنه کوه‌های شمال غرب اصفهان در محدوده شهر گلدشت نجف‌آباد توسط بخش خصوصی و به صورت مشارکتی در دست احداث است که تاکنون چندین بار توسط مسئولان مورد بازدید قرار گرفته و مسائل و مشکلات مطرح شده اما تاکنون اقدام جدی برای رفع مشکلات آن صورت نگرفته است.

منبع:فارس