بمبی در کار نبود/حادثه ربطی به منزل شهید حججی ندارد+ فیلم
بمبی در کار نبود/حادثه ربطی به منزل شهید حججی ندارد+ فیلم

خبرگزاری صدا و سیما: فرمانده لشکر زرهی۸ نجف اشرف گفت:با بررسی های اولیه بر روی بسته مشکوک در صحنه مشخص شد این بسته  بمب نیست اما ظاهری مشکوک دارد. سرهنگ رشید زاده با تاکید بر این که این شی فقط بسته مشکوکی بوده، گفت: برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی وبرخی سایت های خبری […]

خبرگزاری صدا و سیما: فرمانده لشکر زرهی۸ نجف اشرف گفت:با بررسی های اولیه بر روی بسته مشکوک در صحنه مشخص شد این بسته  بمب نیست اما ظاهری مشکوک دارد.
سرهنگ رشید زاده با تاکید بر این که این شی فقط بسته مشکوکی بوده، گفت: برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی وبرخی سایت های خبری این بسته مشکوک، بمب نبوده است.
وی با تشریح جزئیات کشف و خنثی سازی بسته مشکوک در نجف آباد افزود: پس از هماهنگی تیم های تخصصی چک و خنثی این لشکر و فرماندهی انتظامی نجف آباد، برای احتیاط بیشتروایجاد فضای امن بسته مشکوک از محل خارج و ساعت ۱۵دقیقه بامداددر منطقه ای ایمن با استفاده از مواد منفجره منهدم شد.

پایگاه خبری دادستانی کل کشور نیز به نقل از حسن رحیمی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان نوشته: بر حسب بررسی ها و گزارش های اولیه، موضوع مرتبط با مسائل امنیتی نبوده و احتمال انتقام گیری شخصی وجود دارد.

رحیمی افزوده: «محل کشف بسته مشکوک با منزل شهید حججی فاصله داشته و ار شناسایی فرد یا افراد متهم در این موضوع با بررسی دوربین های حاضر در منطقه آغاز شده و ادامه دارد.»

زرین کلاه مدیرکل امنیتی وزارت کشور هم در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور اعلام کرد: شیء مشکوک کشف شده لزوماً انفجاری تروریستی نبوده و هم اکنون ماهیت آن در نیروی انتظامی در حال بررسی است.
زرین کلاه افزود: در هر صورت ارتباطی بین این موضوع و منزل شهید حججی وجود ندارد و آنچه در این زمینه مطرح شده، صرفاً فضاسازی غلط برخی از رسانه ها بوده است.